۲۲ بهمن ۱۴۰۲، ۱۶:۲۶

رونمایی از نسخه تلویزیونی سرود ملی برای کودکان

رونمایی از نسخه تلویزیونی سرود ملی برای کودکان

آیین رونمایی از سرود ملی جمهوری اسلامی ایران ویژه کودکان با حضور مدیر شبکه کودک و رییس سازمان تعلیم و تربیت کودک برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی سیما، به مناسبت چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، آیین رونمایی از سرود ملی جمهوری اسلامی ایران ویژه کودکان با حضور مدیر شبکه کودک و رییس سازمان تعلیم و تربیت کودک در باغ کتاب برگزار شد.

در این مراسم، مجتبی همتی فر معاون وزیر و رییس سازمان ملی تعلیم و تربیت کودک با تاکید بر رسالت اصلی این سازمان که در خط مقدم تربیت کودکان ایران زمین قرار دارد، گفت: هدف از تولید سرود ملی به شکل پویانمایی، انس و الفت کودکان با سرود ملی کشورمان است.

وی ادامه داد: از جمله برنامه های اصلی سازمان ملی تعلیم و تربیت کودک پخش این اثر ارزشمند در تمام مراکز و زیرمجموعه های تحت مدیریت این سازمان است.

صادق باطنی مدیر شبکه کودک و امید نیز ضمن تقدیر از تولید این اثر فاخر از پرچم و سرود ملی به عنوان نمادهای هویت ساز یاد کرد و گفت: ۲ مولفه پرچم و سرود از جمله نشانه هایی است که هویت ملی ما را شکل می دهد.

وی اضافه کرد: پخش هر روزه این نمادهای هویت ساز باعث شکل گیری هویت ملی کشورمان در ذهن و روان کودکان ایران زمین می شود.

وی در ادامه از طرح شبکه کودک برای پخش اذان و تلاوت قرآن برای کودکان گفت و بیان کرد: شبکه کودک و امید با هدف نهادینه کردن ارزش های دینی، تولید آثار دینی از جمله اذان و تلاوت قرآن را که کودکان و نوجوانان اجرا می کنند در دستور کار دارد که نمایش سرود ملی به شکل انیمیشن از جمله طرح های نوین شبکه برای کودکان است.

کد خبر 6021369

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha