۲۳ بهمن ۱۴۰۲، ۲۲:۰۲

فراخوان نخستین رویداد بزرگ استعدادیابی خوانندگی منتشر شد

فراخوان نخستین رویداد بزرگ استعدادیابی خوانندگی منتشر شد

شهرکرد- فراخوان نخستین رویداد بزرگ استعدادیابی خوانندگی از سوی واحد موسیقی حوزه هنری چهارمحال و بختیاری منتشر شد.

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی حسن زاده مسئول واحد موسیقی حوزه هنری چهارمحال و بختیاری عصر دوشنبه در جمع خبرنگاران، گفت: رویداد بزرگ استعداد یابی خوانندگی با هدف کشف استعدادهای موسیقی مقامی و محلی به صورت استانی در چهارمحال و بختیاری برگزار می‌شودو

وی افزود: شرکت کنندگان در این رویداد می‌توانند یک ویدئو از اجرای خود از یک قطعه‌ی محلی دهکردی، بختیاری، ترکی و … را به صورت آواز یا تصنیف (یا هر دو) به دبیرخانه رویداد ارسال نمایند.

حسن زاده ضمن اعلام اینکه ویدئوهای ارسالی باید به صورت افقی و مدت زمان حداکثر ۵ دقیقه باشد، گفت: شرکت کنندگان باید در ابتدای هر ویدئو، ضمن معرفی خود (نام و نام خانوادگی، سن و شهر) عنوان نمایند که این ویدئو برای شرکت در رویداد استعدادیابی حوزه هنری ارسال شده است.

مسئول واحد موسیقی حوزه هنری چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: آثار ارسالی پس از ارزیابی و داوری به مرحله راستی آزمایی و سنجش اولیه راه خواهند یافت و برگزیدگان در مرحله‌ی راستی آزمایی به مرحله‌ی نهایی راه می‌یابند.

به گفته وی مرحله نهایی داوری آثار به صورت حضوری برگزار خواهد شد و از نفرات برتر این رویداد تقدیر به عمل خواهد آمد..

حسن زاده، موسیقی چهارمحال و بختیاری را بسیار غنی و فاخر خواند و افزود: برگزاری این رویداد با نگاه به موسیقی مقامی و محلی استان به منظور زنده نگاه داشتن موسیقی فاخر در چهارمحال و بختیاری است و زمینه مناسبی را برای بروز استعدادهای موسیقایی استان فراهم خواهد کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، علاقه مندان برای شرکت در این رویداد می‌توانند آثار خود را تا پایان فروردین ماه ۱۴۰۳ به دبیرخانه رویداد واقع در شهرکرد، خیابان شریعتی، کوچه ۵۲ حوزه هنری چهارمحال و بختیاری ارسال و یا آثار خود را در پیام رسان های بله و تلگرام به شماره تماس ۰۹۰۴۴۴۱۶۰۹۰ ارسال کنند.

کد خبر 6022750

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha