۲ اسفند ۱۴۰۲، ۲۱:۴۰

مدیرکل کمیته امداد اردبیل خبر داد:

تنوع خدمت‌رسانی به مددجویان با مشارکت حجاج اردبیلی

تنوع خدمت‌رسانی به مددجویان با مشارکت حجاج اردبیلی

اردبیل- مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل گفت: مشارکت حجاج اردبیلی و زائران حرمین شریفین، تنوع خدمت‌رسانی به مددجویان را فراهم می‌کند و این حرکتی در راستای رسیدگی به اقشار آسیب‌پذیر جامعه است.

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا حسین‌نژاد شامگاه چهارشنبه در دیدار با مدیر حج و زیارت اردبیل، اظهار کرد: مجموعه حج و زیارت همه ساله برای برگزاری مناسک حج و سایر مناسبت‌ها نظیر اربعین حسینی برنامه‌های مناسبی را برگزار می‌کند تا مردم این استان بتوانند از زیارت اماکن مقدس بهره ببرند.

وی تصریح کرد: حضور حجاج و سایر زائران عتبات عالیات فرصتی را فراهم کرده تا از مناسبت‌های پیش رو برای جلب و جذب منابع کمکی و احسانات آنها استفاده کرده و در اجرای طرح اکرام ایتام و محسنین به نفع خانواده‌های مشمول این طرح بهره ببریم.

مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل گفت: این مناسبت‌های مذهبی بهترین فرصت و بستر برای جمع‌آوری کمک‌های مردم نوع‌دوست استان است که همه ساله در قالب سفر معنوی حج و عتبات عالیات می‌خواهند در این فضاها با معبود خود راز و نیاز کنند.

حسین‌نژاد افزود: آمادگی کامل داریم تا در ایام حج سال آینده و اربعین حسینی با مشارکت حج و زیارت از راهکارهای متنوع برای جذب مشارکت بیشتر حجاج و زائران استفاده کرده تا خیران بیشتر و کمک‌های فراگیری را جذب کنیم تا بخشی از نیازمندی خانواده‌ها از این طریق تأمین شود.

در این نشست مدیر حج و زیارت استان اردبیل نیز آمادگی خود را برای برگزاری و مشارکت در پویش‌های مناسبتی بیان کرد و ادامه داد: در کنار مسائل عبادی و معنوی زیارت، شایسته است دستگیری از فقرا و نیازمندان نیز مورد توجه قرار گرفته و بتوانیم در این حوزه ادای دین معنوی را انجام دهیم.

ابراهیم احدی خاطرنشان کرد: ایام حج فرصتی مناسب است تا بتوانیم از ظرفیت حجاج اعزامی به سرزمین وحی الهی استفاده کرده و در قالب طرح‌های متنوع کمیته امداد، به مسئولیت اجتماعی خود عمل کنیم.

کد خبر 6034342

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha