۹ اسفند ۱۴۰۲، ۱۲:۲۵

استاندار البرز:

استان البرز به شدت نیازمند اقدامات فرهنگی و اجتماعی است

استان البرز به شدت نیازمند اقدامات فرهنگی و اجتماعی است

کرج- استاندار البرز گفت: البرز بیش از ۵ هزار و ۳۰۰ عضو در اتحادیه املاک دارد و این استان به شدت نیازمند اقدامات اجتماعی و فرهنگی است.

به گزارش خبرنگار مهر، مجتبی عبداللهی صبح چهارشنبه در نشست با رؤسا و جمعی از اعضای اتحادیه املاک مرکز استان البرز که در سالن شهدای دولت استانداری برگزار شد، ضمن تبریک اعیاد شعبانیه گفت: با توجه به اینکه دولت سیزدهم برنامه محور و با نگاه ساماندهی به حوزه مشاوران املاک ورود کرد، تلاش‌ها و همراهی‌های این صنف در جهت تحقق اهداف، جای تقدیر ویژه دارد.

وی افزود: دفاتر مشاوران املاک در اعتماد افزایی در جامعه نقش بسیار مهمی را ایفا می‌کنند و تأثیر بسزایی در ترویج اخلاق مداری دارند. با توجه به اینکه البرز بیش از ۵ هزار و ۳۰۰ عضو در اتحادیه املاک دارد و این استان به شدت نیازمند اقدامات اجتماعی و فرهنگی است، بنابراین این صنف با توجه به جایگاهی که در جامعه دارد می‌تواند نقش پررنگی را ایفا کند.

استاندار البرز مطرح کرد: این اتحادیه نیز همانند سایر صنوف البرز در مقاطع حساس و مهم کشور همراهی بسیار خوبی داشته و با تمام توان در مقابل فتنه افکنی معاندان ایستاده است. دولت صادق الوعده سیزدهم علیرغم محدودیت‌ها و تنگناها، در اقدامات و برنامه‌های بزرگی ورود کرد و با اهتمام ویژه ای به دنبال جبران کمبودها و تحقق برنامه‌های روی زمین مانده است.

به گفته عبداللهی، آنچه اکنون موجب دلگرمی و اعتماد مردم شده، تلاش‌های خدمتگزاران و کارگزاران نظام برای ارتقای سطح معیشت و رفاه اجتماعی و تداوم امنیت در کشور است. مردم، عامل قدرت و صلابت نظام جمهوری اسلامی ایران هستند، از این حمایت و حضور آنها در انتخابات تجلی اتحاد، همبستگی و پشتیبانی مردم خواهد بود.

وی بیان کرد: انتظار می‌رود فعالان حوزه مشاوران املاک البرز با توجه به جایگاه اجتماعی خود، تبیین گر و آگاهی بخش در خصوص حق و تکلیف مردم در انتخابات باشند. امید است با احساس مسؤولیت تک تک افراد جامعه سرفراز البرز به عنوان ایران کوچک، کشور را در مقابل توطئه‌های معاندان بیمه کنیم و بار دیگر تجلی وحدت و انسجام ملی باشیم.

در این نشست اعضای اتحادیه با در دست گرفتن پوسترهایی، حمایت خود را از انتخابات پیش رو اعلام کردند.

کد خبر 6039969

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha