۱۵ اسفند ۱۴۰۲، ۱۳:۱۶

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب کرمانشاه؛

۲۱۵ خانوار روستایی دیگر در کرمانشاه از آب شرب سالم بهره مند شدند

۲۱۵ خانوار روستایی دیگر در کرمانشاه از آب شرب سالم بهره مند شدند

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب کرمانشاه گفت: ۲۱۵ خانوار روستایی دیگر در کرمانشاه از آب شرب سالم بهره مند شدند.

رضا داودی در گفتگو با خبرنگار مهر از افتتاح پروژه آب رسانی به مجتمع روستایی در شهرستان کرمانشاه خبر داد و اظهار کرد: با بهره برداری از این پروژه آب شرب ۶ روستا با ۲۱۵ خانوار تأمین شد.

وی افزود: طرح جهاد آبرسانی به روستاهای دارای تنش آبی از مدت‌ها پیش آغاز شده و تاکنون تعداد زیادی از این روستاها در پوشش این طرح آبرسانی شده‌اند.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه تصریح کرد: در همین راستا تکمیل و بهره برداری پروژه آب رسانی قلعه سلیمان خان در شهرستان کرمانشاه آغاز و ظرف مدت کوتاهی مورد افتتاح و بهره برداری قرار گرفت.

داودی به لزوم توسعه و اجرای طرح‌های آبرسانی به روستاهای دارای تنش، گفت: آبرسانی قلعه سلیمان خان از پنج مخزن با مجموع حجم ۴۵۰ متر مکعب و ۲ موتورخانه تشکیل شده و اجرای خط انتقال به طول ۱۵ هزار متر و اجرای ۶ هزار و ۱۴۵ متر شبکه توزیع را برعهده خواهد داشت.

اصلاح شبکه توزیع آب محله دولت آباد و خیابان سعدی کرمانشاه

وی در ادامه با اشاره به شکستگی رخ داده در لوله‌های خط انتقال آب در خیابان سعدی و محله دولت آباد، افزود: پس از اطلاع همکاران مستقر در مناطق یک و ۲ شهری مبنی بر هدر رفت آب تیم‌های عملیاتی به محل اعزام شدند.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه یاد آور شد: در شهر کرمانشاه نیز در خیابان سعدی به دلیل وجود تأسیسات زیرزمینی و موانع طبیعی پس از اخذ مجوزهای لازم عملیات حفاری به طول ۲ متر با تعویض لوله و نصب ۲ عدد رابط شکستگی رخ داده مرتفع شد.

داوی عنوان کرد: در محله دولت آباد نیز که شکستگی لوله باعث قطع آب واحدهای مسکن مهر، دیزل آباد و شهرک‌های اسلامیه، تاکسیرانی و علوم پزشکی شده بود با اقدامات لازم مرتفع و آب لوله کشی شهروندان این مناطق هم وصل شد.

کد خبر 6046839

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha