۱۸ اسفند ۱۴۰۲، ۱۵:۱۶

امام جمعه موقت شاهرود تاکید کرد؛

فعال شدن فرودگاه بین‌المللی شهدای شاهرود از مهمترین مطالبات مردم

فعال شدن فرودگاه بین‌المللی شهدای شاهرود از مهمترین مطالبات مردم

شاهرود- امام جمعه موقت شاهرود بابیان اینکه در سفر رییس جمهور به استان باید موارد مهم از جمله فعال شدن فرودگاه شاهرود به سرانجام برسد، گفت: نیازهای اصلی شهرستان باید در این سفر پاسخ داده شود.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام والمسلمین علی سعیدی شاهرودی ظهر آدینه در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شاهرود به میزبانی مصلا مدرسه قلعه این شهر ضمن بیان اینکه مردم با حضور همیشگی خودشان در عرصه‌های مختلف همواره پاسخ یاوه گویان را دادند، ابراز داشت: در انتخابات اخیر نیز علی رغم تلاش دشمن برای کاستن از مشارکت مردم پای صندوق‌های رأی شاهد حضور پرشکوه آحاد مختلف جامعه بودیم.

وی ضمن بیان اینکه این مشارکت و همراهی مردم باید با پاسخ درست نمایندگان منتخب در رفع مشکلات همراه شود، افزود: انتظار می‌رود نماینده با فرماندار و امام جمعه شهر همراه شده و چالش‌ها را در کنار هم رفع کنند.

خطیب موقت نماز جمعه شاهرود ضمن بیان اینکه رئیس جمهور در آینده نزدیک به استان سفر خواهد کرد، ابزار داشت: از منتخب مردم انتظار می‌رود در این سفر از فرصت استفاده کرده و خواسته‌های عمومی مردم را یادآور شود.

سعیدی شاهرودی ضمن بیان اینکه تأمین آب پایدار نیز یکی از مهمترین خواسته‌های مردم شهرستان شاهرود است، تصریح کرد: فعال کردن فرودگاه و ایجاد گمرک مستقل نیز دیگر خواسته‌های به جد و مورد نیاز مردم شاهرود که باید در این سفر به فعلیت برسد.

وی ضمن بیان اینکه تمام ارکان موجود در شهر باید برای با همفکری و تعامل به دنبال رفع مشکلات موجود در شاهرود باشد، افزود: اگر این ارکان هر کدام سر جای خودشان به خدمت پرداخته و در کنار آن به حل موضوعات مهم شهر بپردازند هیچکس ضرر نخواهد کرد.

کد خبر 6049564

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • احمدرجبیان US ۲۰:۵۶ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۸
      0 0
      سلام حاج آقا آیا تمام شهرهای استان حق آب وگل دارند یامختص شهرشاهروداست یا مشکل آب بایدحل شود یا فرودگاه بین المللی حل شود سوال مردم دیگر استان هیچ خواسته ای نباید داشته باشند بزرگوار مردم گرمسار آب شرب ندارند همچنین سرخه سمنان ودامغان فقط مشکل شهرشما باید حل شود چندین طرح نیمه کاره باقدمت ده سال به