۲۰ اسفند ۱۴۰۲، ۲۱:۲۵

مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان:

قرآن بهترین و کامل ترین منبع برای رفع گره های ذهنی است

قرآن بهترین و کامل ترین منبع برای رفع گره های ذهنی است

گرگان- مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان گفت: بهترین و کامل ترین منبع برای رفع گره های ذهنی قرآن است و باید آن را در امور زندگی خود مورد توجه قرار دهیم.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام عباسعلی گرزین عصر یکشنبه در همایش طلایه داران نهضت تبلیغ به مناسبت فرارسیدن ماه مبارک رمضان اظهار کرد: مردم انقلابی ایران ریشه در دین مبین اسلام دارند و امروز جبهه حق مسیر را به جایی دارد می‌رساند که به فرموده مقام معظم رهبری در حال نزدیک شدن به قله هستیم.

وی افزود: وقتی به ۶۰ سال گذشته رجوع می‌کنیم متوجه می‌شویم آنچه امام خمینی و مقام معظم رهبری فرمودند و پیش بینی کردند همه به درستی اجرا شد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان گفت: مردم انقلاب اسلامی با اتحاد و همدلی که داشتند توانستند رژیم پهلوی را به ذلت بکشانند و از امام خود دفاع کنند.

وی یادآور شد: زمانی که صدام به ایران حمله کرد مورد حمایت بسیاری از کشور دنیا قرار گرفت و اعتقاد داشت که تهران را سه روز خواهد گرفت، این اتفاق زمانی رخ داد که امام خمینی تازه انقلاب اسلامی را بنیان گذاری کرده بود.

گرزین اظهار کرد: امام در همان ابتدا این اتفاقات فرمودند که صدام رفتنی است ایشان حتی خبر فروپاشی شوروی را هم اعلام کرده بودند و همه اینها محقق شد.

وی با اشاره به اینکه بعد از امام خمینی پیش بینی‌هایی که مقام معظم رهبری داشتند هم محقق شد، یادآور شد: در جنگ داعش با سوریه مقام معظم رهبری به حاج قاسم فرمودند که به دوستان اطلاع دهید نگران نباشند پیروزی با سوریه است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان افزود: اجتماع امروز ما برای همدل، هم عهد، هم سخن شدن و رسیدن به قله است که برای رسیدن به آن مانعی جز اینکه دشمن ایجاد کرده است وجود ندارد.

وی ادامه داد: انگلیس از روز آغاز استقلال خود تا روزی که به قله صنعتی رسید ۳۰۰ سال و آمریکا بین ۱۰۰ تا ۱۵۰ سال طول کشید اما امروز جمهوری اسلامی ایران با گذراندن حدود ۵۰ سال در حال رسیدن به افتخار بزرگی است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان با اشاره به اینکه امسال طرح تبیینی در دستور کار خود قرار داده‌ایم، گفت: بهترین و کامل‌ترین منبع برای رفع گره‌های ذهنی قرآن است که باید آن را در دستور کار خود قرار دهیم.

کد خبر 6051780

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha