۲۱ اسفند ۱۴۰۲، ۲۳:۰۷

رییس اورژانس استان زنجان خبرداد؛

اورژانس زنجان برای ارایه خدمات به مصدومان احتمالی چهارشنبه آخرسال

اورژانس زنجان برای ارایه خدمات به مصدومان احتمالی چهارشنبه آخرسال

زنجان-رییس اورژانس استان زنجان گفت: ۶۳ پایگاه اورژانس و اورژانس هوایی برای ارائه خدمات درمانی به مصدومان احتمالی چهارشنبه آخر سال در آماده باش قرار دارند.

داریوش تقی لو، در گفتگو با خبرنگار مهر، با بیان اینکه ۶۳ پایگاه اورژانس و اورژانس هوایی برای ارائه خدمات درمانی به مصدومان احتمالی چهارشنبه آخر سال در آماده باش قرار دارند، گفت: مصدومین احتمالی حوادث چهارشنبه آخر سال، در بیمارستان‌های آیت‌الله موسوی و حضرت ولیعصر (عج) زنجان به عنوان بیمارستان‌های رفرال استان پذیرش و درمان می‌شوند.

وی افزود: در روز چهارشنبه آخر سال در نقاط مختلف و شلوغ شهر زنجان ضمن نصب بنرهای اطلاع‌رسانی، پنج دستگاه آمبولانس نیز مستقر می‌شود و مأموریت این آمبولانس‌ها از ساعت ۱۲ تا ۲۴ شب سه‌شنبه خواهد بود و در شهرستان‌ها نیز مراکز اورژانس فعال خواهند بود.

تقی لو ادامه داد: برای ارائه خدمت بهتر، مطلوب‌تر و در کمترین زمان ممکن برای سانحه دیدگان چهارشنبه آخر سال بیمارستان‌های آیت‌الله موسوی زنجان و حضرت ولیعصر (عج) به عنوان بیمارستان‌های مرکزی حوادث تروما، برای پذیرش و درمان افراد سانحه دیده در این روز تعیین شده است.

رییس اورژانس استان زنجان با بیان اینکه همه اقدامات صفر تا ۱۰۰ با استقرار پزشک متخصص و آنکال و همچنین اتاق عمل فعال، جراحی و همه خدمات چشم، سوختگی و ارتوپد و موارد و مراجعات ضروری انجام می‌شود، گفت: امسال علاوه بر بیمارستان ولیعصر زنجان، خدمات مربوط به حوادث چشم در بیمارستان‌های آیت‌الله موسوی الغدیر و امدادی ابهر نیز ارائه می‌شود.

تقی لو افزود: تعداد مراجعان به مراکز درمانی به دلیل حوادث مرتبط با چهارشنبه آخر سال از اول اسفندماه تاکنون ۲ مورد مصدوم بوده است که هر دو نفر بعد از درمان سرپایی از بیمارستان ترخیص شدند.

کد خبر 6052820

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha