۲ فروردین ۱۴۰۳، ۱۶:۵۳

فرمانده سپاه ناحیه سنقر و کلیایی:

سپاه سنقر برای تحقق شعار سال از تمام ظرفیت‌های خود استفاده می کند

سپاه سنقر برای تحقق شعار سال از تمام ظرفیت‌های خود استفاده می کند

کرمانشاه- فرمانده سپاه ناحیه سنقر و کلیایی گفت: سپاه این شهرستان برای تحقق شعار سال از تمام ظرفیت‌های خود استفاده می‌کند.

سرهنگ پاسدار شهرام یاری در گفت‌وگو با خبرنگار مهر ضمن تبریک سال نو به مردم مؤمن و انقلابی و بصیر شهرستان سنقر و کلیایی علی الخصوص خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران اظهار کرد: در سالی که گذشت مردم سنقر و کلیایی برگه‌های پر افتخاری به تاریخ سراسر غرور انقلاب اسلامی افزودند.

وی ادامه داد: قله افتخارات در این شهرستان، مشارکت حداکثری در انتخابات ۱۱ اسفند ماه بود که همگام با سراسر کشور، امید دشمنان اسلام به یاس و نا امیدی مبدل ساخت.

فرمانده سپاه ناحیه سنقر و کلیایی در ادامه ضمن اشاره به نام‌گذاری سال ۱۴۰۳ خاطر نشان کرد: رهبر معظم انقلاب اسلامی امام خامنه ای مدظله العالی در پیامی به‌مناسبت آغاز سال ۱۴۰۳، سال جدید را سال «جهش تولید با مشارکت مردم» نام‌گذاری کردند.

وی با اشاره به نامگذاری سال‌های قبل نقش تولید و رونق به عنوان مهمترین رکن شعارهای یک دهه گذشته مقام معظم رهبری، ادامه داد: باید با تحقق شعارهای اخیر ضمن مانع زدایی‌ها از تولید پشتیبانی‌های همه جانبه صورت بگیرد.

سرهنگ یاری با بیان اینکه هر زمانی که به رهنمودهای مقام معظم رهبری در کشور عمل کردیم شاهد شکوفایی و پیشرفت‌های گسترده بودیم، افزود: ایران اسلامی هم اکنون در مسیر رشد و توسعه و تعالی قرار دارد که مقام معظم رهبری هم فرمودند که به قله نزدیک شدیم که برای ارتقا موقعیت فعلی باید همه ارکان نظام بیشتر از گذشته اهتمام داشته باشد.

وی ضمن اشاره به ظرفیت‌ها و توانمندی‌های زیاد کشور در حوزه اقتصادی عنوان کرد: بهره‌برداری از ظرفیت‌ها راهگشای مشکلات اقتصادی است و حمایت از تولید داخلی و دانش بنیان می‌تواند کشور را به یک قدرت اقتصادی مبدل کند.

وی گفت ضمن اشاره به سخن مقام معظم رهبری، گفت: بایستی با ورود مردم این اتفاق در اقتصاد بیفتد که همان حمایت از اقتصاد مقاومتی یعنی مردم پایه می‌باشد.

سرهنگ یاری به نقش مهم و ظرفیت بسیج در تحقق شعار سال اشاره کرد و افزود: بسیج برای تحقق شعار سال همراه با سایر نهادها و دستگاه‌ها با تمام توان و ظرفیت‌ها به میدان خواهد آمد.

وی در پایان تأکید کرد: بسیج و سپاه در هر عرصه‌ای که نظام و مردم نیاز به کمک داشته باشند حضور فعال دارد و برای تحقق منویات مقام معظم رهبری در راستای سال جاری در جهت جهش تولید با مشارکت مردم اهتمام جدی خواهد داشت.

کد خبر 6059935

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha