۵ فروردین ۱۴۰۳، ۹:۱۰

تا سوم فروردین ماه؛

ورود گردشگر به استان اصفهان از مرز ۳ میلیون و ۵۰۰ هزار نفر گذشت

ورود گردشگر به استان اصفهان از مرز ۳ میلیون و ۵۰۰ هزار نفر گذشت

اصفهان- سرپرست اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اصفهان از ورود بیش از ۳ میلیون و ۵۰۰ هزار نفر گردشگر به پهنه فرهنگی این استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اصفهان، حمیدرضا محققیان اظهار داشت: بررسی‌های آمارهای کمیته آمار ستاد هماهنگی خدمات سفر استان اصفهان حاکی است از روز ۲۴ اسفندماه تا ابتدای روز سوم فروردین‌ماه تعداد سه میلیون و ۵۷۳ هزار و ۸۵۰ نفر گردشگر، استان اصفهان را به‌عنوان مقصد سفرهای نوروزی خود انتخاب کردند.

سرپرست اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اصفهان ادامه داد: بررسی آمارهای کمیته اسکان ستاد سفر استان، حاکی است که در طی موج اول و موج دوم سفرهای نوروزی تا ابتدای روز سوم فروردین ۴۰۰ و هشتادوسه هزار و سیصد و نودونه نفر حداقل به مدت یک‌شب در اصفهان اقامت داشته‌اند.

وی افزود: با توجه به جریان یافتن زاینده‌رود در راستای احقاق حقابه کشاورزان شرق اصفهان، در انتظار افزایش حضور گردشگران در اصفهان هستیم.

کد خبر 6061160

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • IR ۱۱:۵۴ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۵
      0 10
      این آمار و ارقام از کجا میاد؟؟ اینکه مسافری به قصد شهر دیگری از اصفهان گذر می‌کند که دلیل بر مسافرت به اصفهان نیست!! اصفهان شهر خیلی گرونی هست!هم از نظر مسکن و هم از نظر غذا و خوراک و.... واقعا قیمت ها در اصفهان وحشتناک هست و با هیچ شهری در ایران قابل مقایسه نیست!!
      • محمد اصفهان IR ۲۱:۱۶ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۵
        5 1
        دوست عزیز گفتن ورود سه میلیون و..مسافر.من خودم امسال رفتم گناوه ولی از دیلم و‌یاسوج هم گذر کردم هم ساکن شدم پس من برا یاسوج و دیلم مسافر حساب میشم.اگر بارندگی نمیشد شیرازم میرفتم ک نشد.اصفهان شهرگرونی هست ولی ببخشید فک کنم شما مسافرت نرفتی خصوصا شهرای شمالی.
    • رضا IR ۱۸:۴۰ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۵
      0 3
      آخه این دروغها چی میگین به مردم آخه اینهمه دروغ خود شهر اصفهان ۲میلیون جمعیت داره
      • مهر IR ۲۳:۵۹ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۵
        3 0
        می خوای فیلمش وببین..فقط سی وسه پل وببین که قیامت بود از جمعیت..فقط همین یک پل از دهها پل و صدها مکان جذاب اصفهان..چقدر شماها وهمه مردم حسود هستین
    • مهر IR ۰۰:۰۰ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۶
      3 0
      دقیقا درسته..جمعیت بیداد می کرد..تاحالا چنین چیزی ندیده بودیم