۵ فروردین ۱۴۰۳، ۱۶:۲۲

دبیر ستاد خدمات سفرهای نوروزی شاهرود:

۲۰ هزار مسافر نوروزی در شاهرود اسکان یافتند

 ۲۰ هزار مسافر نوروزی در شاهرود اسکان یافتند

شاهرود- دبیر ستاد خدمات سفرهای نوروزی شاهرود از اسکان ۲۰ هزار نفر مسافران نوروزی و زائران رضوی از ابتدای تعطیلات تاکنون در این شهرستان خبر داد.

مرتضی نظری در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، ضمن بیان اینکه در تعطیلات نوروزی ۲۰ هزار مسافر نوروزی و زائر رضوی در شهرستان شاهرود اقامت داشتند، تاکید کرد: این اقامت شامل اقامتگاه‌های رسمی و غیر رسمی، هتل‌ها و مهمان پذیر ها و … بوده است.

وی با بیان اینکه بعد از دوران کرونا و همزمان با نوروز ۱۴۰۳ ظرفیت هتل‌های شهرستان شاهرود به صورت کامل پر شده است، تاکید کرد: استقبال مسافران نوروزی در سال جدید بیش از سال قبل بوده است.

رئیس اداره میراث فرهنگی شاهرود از هدایت مسافران و زائران به سمت مناطق گردشگری شهرستان خبر در طول نوروز خبر داد و ابراز کرد: نوروزگاه و پایگاه‌های نوروزی در اقصی نقاط شهرستان برای پذیرایی از مسافران و راهنمایی آنها ایجاد شده است.

نظری با بیان اینکه برپایی بزرگترین نمایشگاه صنایع دستی و نوروزگاه استان سمنان در ورودی شهر شاهرود با استقبال خوب مردم و زائران رضوی و مسافران نوروزی همراه بوده است، افزود: صنایع دستی و سوغات شهرستان در این نوروزگاه در معرض دید قرار داده شده است.

وی از استقرار راهنمایان گردشگری در این نوروزگاه ها و پایگاه‌های میراث فرهنگی در شهرستان شاهرود خبر داد و افزود: ۲۹ مدرسه با ۲۷۰ کلاس درس نیز در کنار ظرفیت‌های گردشگر پذیر شهرستان شاهرود به مسافران خدمات اسکان می‌دهند.

کد خبر 6061502

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • مهدی محمد خانی IR ۰۱:۱۷ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۷
      7 0
      زنده باد هر کسی که در جهت بالا بردن نام شهرمون شاهرود تلاش مینه درود برشما
    • بهزاد میرعبدالهی IR ۰۲:۰۲ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۸
      1 0
      شهر ما بهترین برای عشق و حال فقط توش پول نیست و از نظر اقتصادی ضعیف