۱۵ فروردین ۱۴۰۳، ۱۲:۰۵

لطیفی در گفت و گو با مهر:

طرح «زندگی با آیه ها» به همه کارکنان دولت ابلاغ شد

طرح «زندگی با آیه ها» به همه کارکنان دولت ابلاغ شد

معاون رییس‌جمهور گفت: طرح زندگی با آیه ها برای کارکنان دولت تحت عنوان طرح بهار در بهار اعلام شده است و از ابتدای ماه مبارک رمضان  برای همه دستگاه های دولت و کارکنان اجرایی آن را رقم زدیم .

به گزارش خبرنگار مهر، همزمان با ماه مبارک رمضان، طرح ملی «مسطورا» با هدف ترویج گفتمان «زندگی با آیه‌ها»، در راستای اقامه جهاد تبیین قرآنی و گفتمان‌سازی و تبدیل مفاهیم منتخب قرآنی به مسلمات فکری و رایج‌ترین افکار مشترک بین همه اقشار جامعه و حفظ آیات کلیدی کتاب خدا از سوی خادمان و دغدغه‌مندان قرآنی آغاز به کار کرد. طرح ملی «مسطورا» ذیل پویش «زندگی با آیه‌ها»؛ حلقه وصل همه فعالیت‌های قرآنی در ماه مبارک رمضان است و این حرکت فراگیر با بهره‌گیری از رسانه در ابعاد و سطوح گوناگون و با توجه به ظرفیت‌ها و اقتضایات ماه مبارک رمضان که مقارن با تعطیلات نوروزی است، به دنبال ایجاد یک حرکت ملی با هم افزایی تمام ظرفیت‌های مردمی و رسمی است.

میثم لطیفی معاون رییس‌جمهور و رییس سازمان اداری و استخدامی کشور در خصوص طرح زندگی با آیه‌ها در گفت و گو با خبرنگار مهر گفت: طرح زندگی با آیه‌ها برای کارکنان دولت تحت عنوان طرح بهار در بهار اعلام شده است و از ابتدای ماه مبارک رمضان برای همه دستگاه‌های دولت و کارکنان اجرایی آن را رقم زدیم.

وی با اشاره به اینکه ما قرار است گزارشی را برای عملکرد این طرح از مجموعه‌های ذیربط گرفته و آن را بررسی کنیم، بیان داشت: آن چیزی که شنیده‌ها حاکی است در دستگاه‌ها استقبال متفاوت بوده است. امسال از آنجایی که بخشی از این طرح در تعطیلات نوروز بوده است مقداری ارتباط با کارمندان کمتر بوده و امیدواریم در سالهای بعد این ارتباط را بیشتر انجام دهیم.

وی با اشاره به اینکه در سالهای بعد نیز این طرح ادامه خواهد داشت افزود: با تشکر از سازمان دارالقرآن سازمان تبلیغات اسلامی که همکاری خوبی در این زمینه شکل گرفته است تا سازمان اداری و استخدامی بتواند دستگاه‌های اجرایی را در این موضوع مشارکت دهد.

کد خبر 6066082

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha