۱۵ فروردین ۱۴۰۳، ۱۰:۴۴

امام جمعه اهرم:

آزادی قدس نیاز به اقدام مشترک جهان اسلام دارد

آزادی قدس نیاز به اقدام مشترک جهان اسلام دارد

بوشهر- امام جمعه اهرم گفت: آزادی قدس نیاز به اقدام مشترک جهان اسلام دارد و مبارزه همگانی و متحد راهکار نابودی رژیم صهیونیستی خواهد بود.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام حبیب پهلوزاده صبح چهارشنبه در نشست هماهنگی برگزاری روز قدس در تنگستان ضمن محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی در کشتکار مردم بی دفاع غزه و حمله به کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در دمشق عنوان داشت: باید در این ایام که رژیم صهیونیستی به هیچ قید و بندی پایبند نیست و توسط ایادی استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا حمایت می‌شود ضروری است همه مسلمانان به عنوان وظیفه دینی و شرعی و سیاسی خود روز قدس را گرامی بدارند و با شرکت در راهپیمایی این روز جنایت‌های این غده سرطانی که هرروز بیشتر می‌شود را محکوم خواهند کرد.

امام جمعه اهرم تصریح کرد: همه شاهدیم و می ببینم رژیم اشغالگر صهیونیستی هیچ بویی از انسانیت نبرده است، لذا تنها راه پیروزی ملت فلسطین مقاومت است و ما هم وظیفه داریم که احساس همدردی داشته باشیم و از حقوق مسلمانان و انسان‌های مظلوم به ویژه ملت فلسطین که هیچ گاه عقب نشینی نخواهند کرد دفاع کنیم.

وی اضافه کرد: آزادی قدس نیاز به اقدام مشترک جهان اسلام دارد و مبارزه همگانی و متحد راهکار نابودی رژیم صهیونیستی خواهد بود. در این مسیر باید از همه دول اسلامی در جهت وحدت ملی جهان اسلام در مبارزه با رژیم صهیونیسم غاصب باید بهره برد.

پهلوزاده یاد آور شد: روز قدس همانگونه که حضرت امام (ره) فرمودند، روز حیات مجدد اسلام است، زیرا که در مقابل دشمن اصلی اسلام که همان رژیم غاصب صهیونیست و آمریکا می‌باشد، مسلمانان و مردم آزاده جهان به پا می‌خیزند.

امام جمعه اهرم خاطرنشان کرد: راهپیمایی روز جهانی قدس حمایت از مظلومان جهان است و از تمامی دستگاه‌ها انتظار داریم با اطلاع رسانی دقیق و ساماندهی در این راستا، نصب بنر و فضاسازی صحیح، حضور پرشور مردم را همچون سال‌های گذشته فراهم کنند.

کد خبر 6068093

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha