۱۹ فروردین ۱۴۰۳، ۱۴:۳۰

استاندار کردستان:

نقش مشارکت مردم و نیروهای مسلح در تامین امنیت پایدار ارزشمند است

نقش مشارکت مردم و نیروهای مسلح در تامین امنیت پایدار ارزشمند است

سنندج_استاندار کردستان گفت: کردستان با وجود تهدیدات گوناگون از طرف عوامل ضدانقلاب و بیگانگان از امنیت پایداری برخوردار است ونقش مشارکت مردم با نیروهای مسلح در تأمین این امنیت قابل تقدیر است.

به گزارش خبرنگار مهر، اسماعیل زارعی کوشا ظهر یکشنبه در محفل انس با قرآن کریم نیروهای مسلح که در حسینیه ستاد انتظامی استان کردستان برگزار شد، با بیان اینکه پلیس در همه حال در کنار مردم است، اظهار کرد: در طول سال و در ایام تعطیلات نوروز از نزدیک شاهد تلاش و کوشش شبانه‌روزی کارکنان از نوار مرز تا داخل شهرها بودیم که جای قدردانی و خداقوت دارد.

وی افزود: امنیت مثال زدنی در استان در سایه فداکاری نیروهای امنیتی و انتظامی است که الحمدلله این مهم در استان مشهود است.

استاندار استان کردستان به نقش معنویت در پیشبرد اهداف پلیس در خدمت رسانی به مردم اشاره کرد و گفت: پلیس همواره با توکل به خداوند و بهره گیری از قرآن کریم در راستای امنیت و آسایش مردم با جان و دل فداکاری می‌کند که این نقش معنویت است که مجاهدانه در این راه مقدس امنیت شهید تقدیم می‌کند.

زارعی کوشا افزود: استان کردستان با وجود تهدیدات گوناگون از طرف عوامل ضدانقلاب و بیگانگان همواره از امنیت پایداری و بسیار خوبی برخوردار است و نقش مشارکت و تعامل مردم با نیروهای مسلح در تأمین این امنیت پایدار قابل تقدیر است.

وی تصریح کرد: قرآن نور حقیقت است و هرکس به اندازه ظرفیت خود می‌تواند از این نور بهره گیری کند و همواره باید از این نعمت عظیم پروردگار برای خدمت بهره‌گیری و استفاده کنیم.

کد خبر 6072412

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha