۲۰ فروردین ۱۴۰۳، ۱۷:۱۸

۲۵ جوان برتر فارس در حوزه‌های مختلف مشخص شدند

۲۵ جوان برتر فارس در حوزه‌های مختلف مشخص شدند

شیراز- مراسم تجلیل از ۲۵ جوان برتر استان فارس در حوزه‌های مختلف فرهنگی، هنری، علمی، اجتماعی برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، طی آئینی و با حضور مسؤولان استان فارس از جمله نماینده ولی فقیه در استان فارس و مدیرکل ورزش و جوانان استان فارس، ۲۵ جوان برگزیده استان فارس در حوزه‌های مختلف فرهنگی، هنری، ورزشی و اجتماعی مشخص و تجلیل شدند.

در بخش فیلم مهدی محرابی و احسان دهقانی و در بخش ادبیات سجاد حیدری قیری، نسرین علوی نیا و رضا طبیب‌زاده، در بخش کارآفرینی محمد صداقتی جهرمی و لیلا کشاورزی و در بخش ورزش زینب حسن‌پور، مهتاب نبوی و میثم جوانانی بودند که تجلیل شدند.

در بخش علمی و در حوزه دانش‌بنیان سید علیرضا موسویان، مهرزاد نام‌آور و در بخش فعال جهادی ستاره نصرالهی تجلیل شده و سجاد اکبرپور، احسان بردبار و فاطمه غیاثی نیز به عنوان جوانان برتر مورد تجلیل قرار گرفته و در حوزه موسیقی نیز محمدصادق حسین‌زاده، آرش منور صادق و فرید اوجی به عنوان جوانان برتر فارس انتخاب شدند.

محمد سیاره، مریم مرادی و دانیال طهماسبی نژاد به عنوان کنش‌گر رسانه و فضای مجازی و فرید آوجی در حوزه موسیقی دیگر جوانانی بودند که از آنها در این مراسم تقدیر شد و از میثم شمس در حوزه فعال اجتماعی و از فاطمه غیاثی به عنوان تنها زن برگزیده در حوزه دانش بنیان تقدیر به عمل آمد.

۲۵ جوان برتر فارس در حوزه‌های مختلف مشخص شدند

کد خبر 6073620

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha