۲۰ فروردین ۱۴۰۳، ۲۲:۲۸

تراکتور برد را با تساوی عوض کرد

تراکتور برد را با تساوی عوض کرد

تبریز - تراکتور مقابل حریف خود آلومینیوم اراک به تساوی یک بر یک رضایت داد.

به گزارش خبرنگار مهر، دیدار ۲ تیم تراکتور و آلومینیوم اراک از هفته بیست و دوم مسابقات لیگ برتر، شامگاه دوشنبه از ساعت ۱۹ و ۳۰ دقیقه و با حضور بیش از ۲۵ هزار تماشاگر در ورزشگاه یادگار امام (ره) برگزار شد.

در نیمه نخست این بازی دقیقه ۱۴ خروج اشتباه پورحمیدی دروازه بان تراکتور نزدیک بود تا گل نخست را دریافت کند که شوت مهاجم تیم آلومینیوم اراک با اختلاف اندک از کنار دروازه به اوت رفت.

دقیقه ۲۳ شوت محکم ریکاردو آلوز از بالای دروازه آلومینیوم به بیرون رفت.

دقیقه ۳۶ آلوز با فرار خود و پاس زیبا به هاشم نژاد وی را در محوطه جریمه صاحب توپ کرد و هاشم نژاد با یک شوت محکم به کنج دروازه، گل نخست تراکتور را به ثمر رساند.

در نیمه دوم شاگردان خمز چندین موقعیت بدست آورند ولی نتوانستند گلزنی کنند.

بهترین موقعیت تراکتور در نیمه دوم دقیقه ۸۲ ضربه سر صفا هادی از بالای دروازه به بیرون رفت.

دقیقه ۸۳ سید مهران موسوی گل تساوی این بازی را برای الومینیوم اراک بدست آورد.

تیم تراکتور مقابل آلومینیوم با ترکیب حسین پورحمیدی، عارف آقاسی، سعید کریم‌آذر (امیرحسین حسین زاده)، سید محمد حسینی، سیامک نعمتی، محمد نادری، صفا هادی (مهدی عبدی)، ریکاردو آلوز، سید مهدی حسینی (میلوس دلتیج)، مهدی هاشم نژاد و رحمان جعفری (امیرارسلان مطهری) وارد میدان شد.

همچنین تیم آلومینیوم اراک با ترکیب احمد گوهری، احسان قهاری، امیر نوری، مهدی لیموچی (شروین بزرگ)، امین جهانکهن، سید مهران موسوی، یونس اکبرپور، عارف حاجی عیدی، محمدامین کاظمیان، مبلاد بدرقه و محمد مهدی لطفی به مصاف تراکتور رفت.

تیم داوری این بازی را سید رضا مهدوی، عباس پور حیدری، هیوا بهمنی، امیر سامان سلطانی و نادر جعفری به عنوان ناظر داوری بر عهده داشتند.

در طول بازی امیرارسلان مطهری و صفا هادی از تیم تراکتور و مربی تیم آلومینیوم اراک کارت زرد دریافت کردند.

از حواشی بازی می‌توان به شعار آذربایجان قیزلاری گویلرین اولدوزلاری و یل یاتار، طوفان یاتار، یاتماز تراکتور بایراقی هوادار پر شور تراکتور اشاره کرد.

تیم تراکتور با تساوی یک بر یک امروز ۴۰ امتیازی شده و همچنان در رده سوم جدول و تیم آلومینیوم اراک با ۳۰ امتیاز در رده هفتم جدول لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور جای گرفتند.

کد خبر 6073773

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha