۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۹:۴۵

شهرستان دشتستان به برکت وجود پرچم حرم رضوی متبرک شد

 شهرستان دشتستان به برکت وجود پرچم حرم رضوی متبرک شد

بوشهر- کاروان خادمان رضوی همزمان با ایام دهه کرامت، به همراه پرچم متبرک آستان قدس رضوی با حضور در شهرها و روستاهای مختلف شهرستان دشتستان این مناطق را به شمیم رضوی متبرک کردند.

به گزارش خبرنگار مهر، خادمان حرم مطهر رضوی عصر چهارشنبه همزمان با استقبال جمعی از مسئولان، خادم یاران رضوی شهرستان و قشرهای مختلف مردم در گلزار بهشت سجاد (ع) شهر برازجان حضور یافتند و با قدوم پر خیر و برکتشان فضای معنوی را معطر کردند.

در ابتدا با حضور در گلزار شهدای بهشت سجاد (ع) به رسم ادب و تکریم، قبور مطهر این شهدای والامقام را با گل و گلاب غبارروبی و عطرافشانی نمودند و این فضای معنوی را معطر به عطر رضوی کردند.

این مراسم با مدیحه سرای توسط خادمین امام رضا (ع) وتوزیع نمک تبرکی با اجرای گروه سرود ناطق انجام شد.

خادمان در بخشی دیگر برنامه‌های فرهنگی خود وارد شهر سعدآباد شدند و به زیارت قبور مطهر شهید گمنام رفتند.

خادمان رضوی در ادامه با در دست داشتن پرچم متبرک آستان مقدس حضرت علی بن موسی الرضا (ع) دربین کارگران کارگاه شرکت بسته بندی خرما و شرکت سیمان دشتستان حضور یافتند، کارگران با اشک شوق از خادمین حرم استقبال و با زیارت پرچم متبرک بارگاه امام رضا علیه السلام، دل و جان خود را صفایی تازه بخشیدند.

خدام رضوی همچنین در مرکز جامع سلامت شبانه روزی شهید مزارعی شهر وحدتیه حضور یافتند و بسته‌های متبرک حرم مطهر حضرت رضا (ع) را در فضایی معنوی همراه شاخه گل توزیع کردند.

کد خبر 6107735

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha