۲۲ فروردین ۱۴۰۳، ۱۰:۱۲

امام جمعه بیجار:

خوش اخلاقی راه ورود برکت به زندگی انسان است

خوش اخلاقی راه ورود برکت به زندگی انسان است

بیجار- امام جمعه بیجار گفت: خوش اخلاقی راه ورود رزق و روزی و برکت به زندگی انسان است و در این عید بندگی باید با روی گشاده دستگیر نیازمندان باشیم.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام خورشیدی صبح چهارشنبه در خطبه‌های نماز عید سعید فطر در حسینیه بیجار اظهار کرد: طبق قرآن خداوند می‌فرماید توشه بردارید و بهترین ذخیره و توشه تقوا است.

وی افزود: ماه رمضان فرصتی بود برای اینکه توشه‌ای برداریم و آن هم تقوا بود حکمت روزه ماه مبارک رمضان رسیدن به مقام متقین است.

حجت الاسلام خورشیدی تاکید کرد: شاه راه رسیدن به مقام برابر همین تقوا است و با تقوا به مقام بالا انسان می‌تواند برسد.

وی اضافه کرد: ابرار چندین ویژگی دارد اولین ویژگی ایمان، دومین تقوا، سومین برپایی نماز و چهارمین اصل ادای زکات دارند.

امام جمعه بیجار گفت: بزرگترین اصل زیست ابراز وفای به عهد است و امروز وفای عهد یعنی عهد و پیمان با امام زمان است در یک ماه بندگی امروز عهد و پیمان با امام زمان می‌بندیم.

وی در خطبه دوم نماز عید فطر تاکید کرد: خوش اخلاقی اهمیت زیادی دارد و کسی که اخلاق نیکو دارد زندگی بهتری دارد و روابط او با مردم بهتر است و رزق و روزی انسان برکت می‌یابد.

وی ادامه داد: رهبر انقلاب امسال را جهش تولید نامگذاری کردند و لازم است از بنگاه‌های کوچک و زود بازده و اقتصادهای دانش بنیان باید حمایت شود.

امام جمعه بیجار خاطر نشان کرد: شش ماه از عملیات طوفان الاقصی می‌گذرد و و سازه‌های رژیم صهیونیستی را در هم شکست و بعد این عملیات بزرگ موجودیت رژیم صهیونیستی در حال نابودی و از بین رفتن است.

کد خبر 6074921

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha