۲۴ فروردین ۱۴۰۳، ۱۲:۳۰

طرح عفاف و حجاب از شنبه در البرز اجرا می‌شود

طرح عفاف و حجاب از شنبه در البرز اجرا می‌شود

کرج- فرماندهی انتظامی استان البرز از اجرای طرح عفاف و حجاب از فردا در این استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، فرماندهی انتظامی استان البرز در بیانیه اعلام کرده است: فرماندهی انتظامی استان البرز ضمن تبریک عید سعید فطر و تقدیر از تمامی هموطنان قانون‌مدار به سبب رعایت ارزش‌ها و موازین دینی و اخلاقی جامعه، به اطلاع می‌رساند که در چارچوب مطالبات عمومی و بر اساس وظایف قانونی، طرح حجاب و عفاف از روز شنبه بیست و پنجم فروردین ماه در همه معابر و اماکن عمومی با جدیت بیشتر دنبال خواهد شد.

به همین سبب، از همه شهروندان محترم، به ویژه دختران و بانوان گرامی، درخواست می‌شود به منظور رعایت قانون و حفظ ارزش‌های اخلاقی و هنجارهای ملی و مذهبی جامعه، حریم پر حرمت حجاب و عفاف را آنگونه که شایسته است رعایت نمایند.

پلیس ضمن اطمینان از رعایت موازین اخلاقی و حریم عفاف توسط قاطبه شهروندان، یادآور می‌شود که ناگزیر، براساس وظایف خویش، با ناقضان قانون حجاب و عفاف برخورد قانونی می‌نماید.از همین روی، از آنان انتظار دارد که به ارزش‌های قانونی احترام بگذارند و کنش و پوشش خود را در آن چارچوب تنظیم نمایند.

کد خبر 6075895

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • IR ۱۴:۳۲ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۴
      3 1
      لطفا گرانی وتورم راکنترل کنید
      • ناشناس IR ۰۵:۰۵ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۳
        0 0
        لخت وعور شدن چه ربطی به گرونی وتورم داره اینها توطئه غربی هاست که خانواده هارو ازهم جدا کنند آمار طلاق رو زیاد کنند بچه های نا مشروع درست کنند فحشا در جامعه رواج پیدا کند با این کار دین رو سست می‌کنند.به خواسته خود میرسندپس برادر هوشیار باش
    • سیاووش IR ۱۶:۱۹ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۴
      0 0
      اونایی که تا میگن حجاب خانوم ها باید درست باشه ، زود میان میگن اول اقتصاد رو دریابین، با خودشون فکر کنن ببینن سر لخت شدن خانوم ها چه ربطی به اقتصاد داره. مگه خانوما با کیسه برنج موی سرشونو تا الان میپوشوندن یا جنس شلوار و لباسشون از گوشت و مرغ بود که بگن چون وضعیت معیشت این جوریه ما دیگه خودمونو ن
    • IR ۱۲:۱۱ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۱
      0 0
      چرا جریمه های بالا نمیزارید جریمه سنگین کنید درست میشه