۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۵:۲۵

با اعلام ستاد بحران؛

ویژه برنامه های روز ملی خیام نیشابوری لغو شد

ویژه برنامه های روز ملی خیام نیشابوری لغو شد

نیشابور- رییس ستاد بحران شهرستان نیشابور از لغو ویژه برنامه روز ملی خیام نیشابوری در روز ۲۸ اردیبهشت ماه خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی دونده ظهر ظهر پنجشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با وجود برنامه ریزی صورت گرفته برای اجرای ویژه برنامه‌های روز ملی حکیم عمر خیام نیشابوری در شهرستان نیشابور اما به دلیل شرایط آب و هوایی برنامه‌های این بزرگداشت به طور کامل لغو است.

رئیس ستاد بحران شهرستان نیشابور افزود: با توجه به شرایط اضطراری آب وهوایی در سطح استان خراسان رضوی و اعلام‌هشدار نارنجی ویژه هواشناسی مبنی بر بارندگی‌شدید و احتمال بارش تگرگ و وقوع سیلاب و مصوبه ستاد پیشگیری، هماهنگی برنامه‌ها در سالن توانیر و همچنین اجرای زنده کنسرت سالار عقیلی لغو است.

وی ادامه داد: بنا به فرماندهی عملیات پاسخ به بحران استان در خصوص خودداری از کلیه سفرها و ترددهای غیر ضروری به دلیل بروز ترافیک و ضرورت تردد خودروهای امدادی و نیز لغو کلیه برنامه‌های مناسبتی و همچنین ابراز همدردی با خانواده‌های جان باختگان سیل اخیر در شهر مشهد مقدس، مراسم‌ها و جشن‌های ویژه گرامیداشت روز ملی خیام در روز جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ لغو و به زمان دیگری‌موکول می‌شود.

دونده گفت: زمان بندی اجرای برنامه‌ها بزرگداشت روز ملی خیام نیشابوری در زمان جدید متعاقباً اعلام خواهد شد و مراسم این دانشمند به صورت ویژه برگزار خواهد شد.

کد خبر 6108362

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha