۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۵:۲۲

در برنامه رونمایی از فیلم مطرح شد؛

«زنانی که با گرگ‌ها دویده‌اند» رونمایی شد/ سرشار از عشق بودیم

«زنانی که با گرگ‌ها دویده‌اند» رونمایی شد/ سرشار از عشق بودیم

آیین رونمایی و اکران ویژه فیلم سینمایی «زنانی که با گرگ‌ها دویده‌اند» توسط گروه سینمایی «هنر و تجربه» و با حضور سازندگان اثر، هنرمندان سینما و اهالی رسانه در پردیس سینمایی چارسو برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط‌عمومی گروه سینمایی «هنر و تجربه»، آئین رونمایی و اکران ویژه فیلم سینمایی «زنانی که با گرگ‌ها دویده‌اند» به نویسندگی و کارگردانی امیراطهر سهیلی و تهیه‌کنندگی محمدرضا شرف‌الدین شامگاه ۲۶ اردیبهشت توسط گروه سینمایی «هنر و تجربه» و با حضور سازندگان اثر، هنرمندان سینما و اهالی رسانه در پردیس سینمایی چارسو برگزار شد؛ فیلم «زنانی که با گرگ‌ها دویده‌اند» به آخرین جدال یک زن برای نجات دادن زندگی خود و اطرافیانش می‌پردازد.

در ابتدای این برنامه امیر اطهر سهیلی کارگردان «زنانی که با گرگ‌ها دویده‌اند» ضمن تشکر از حضور مخاطبان گفت: قصه «زنانی که با گرگ‌ها دویده‌اند» قصه‌ای طولانی است و اینجا مجال آن نیست که از تک تک دوستانی که در این پروژه کنار من بودند و برای این پروژه بیشتر از من زحمت کشیدند نام ببرم؛ دوستان و همکارانم از همان مرحله نوشتن فیلمنامه تا تدوین و صداگذاری بسیار تلاش کردند و زحمت کشیدند.

وی افزود: ما در حین ساخت این فیلم نه از حمایت مادی برخوردار شدیم و نه معنوی، یعنی نه پول و سرمایه وجود داشت و نه ارگانی از ما حمایت می‌کرد به نوعی نه مورد حمایت نئولیبرال سینما بودیم و نه بخش ایدئولوژیک آن، ولی سرشار از عشق بودیم. به قول یکی از دوستان وقتی این فیلم را می‌بینیم فضای پشت صحنه آن را کاملاً حس می‌کنیم و من فکر می‌کنم آنچه که شما در این فیلم می‌بینید عشق یک گروه همدل است که با تمام وجودشان زحمت کشیدند.

امیراطهر سهیلی در پایان گفت: متشکرم از تمامی کسانی که تلاش کردند این فیلم اکران شود، همینطور از گروه سینمایی هنر و تجربه که این مجال را می‌دهد تا بین بازی بزرگان سینما کارهایی که به اصالت سینما برمی‌گردند به اکران برسند و امیدوارم که فیلم را با تمام نقص‌هایی که دارد دوست داشته باشید.

کد خبر 6108269

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha