۲۷ فروردین ۱۴۰۳، ۱۱:۴۶

صالحی اعلام کرد:

آرامش ما و ترس دشمنان در عملیات وعده صادق

آرامش ما و ترس دشمنان در عملیات وعده صادق

دبیر شورای اطلاع‌رسانی دولت گفت: عملیات سپاه، ایمان و آرامش را برای ما و ترس و ذلت بیشتر برای دشمنان به همراه داشت و دنیا به احترام وعده صادق رهبر حکیم انقلاب ایستاد.

به گزارش خبرگزاری مهر، احسان صالحی دبیر شورای اطلاع‌رسانی دولت در فضای مجازی با توجه به عملیات سپاه با عنوان «وعده صادق» در سرزمین‌های اشغالی در پاسخ به حمله تروریستی رژیم صهیونیستی به ساختمان کنسولی سفارت ایران در سوریه در فضای مجازی نوشت: «همه ایستاده بودند، حتی اگر دقایقی خواب به چشمشان رفت، ایستاده خوابیدند؛ چه آنان که هر لحظه و دقیقه از این دفاع مقدس بر ایمان و آرامش آنان می‌افزود و چه دشمنانی که هر لحظه، ترس و ذلت، بیشتر بر آنان مستولی می‌شد. دنیا به احترام وعده صادق رهبر حکیم انقلاب ایستاد.»

گفتنی است، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، عملیات «وعده صادق» را با رمز «یا رسول‌الله» اجرا کرد و با فروندها موشک و پهپاد، اهدافی را در داخل سرزمین‌های اشغالی، مورد اصابت قرار داد.

کد خبر 6078719

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • سحر IR ۲۱:۴۵ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۷
      0 0
      مرگ بر اسراییل درود بر رهبر انقلاب اسلامی یاد رزمندگان انقلاب اسلامی را زنده کردید دلهمه خونواده های شهدارا شاد کردین درود بر دلاور مردان سپاه خاک پاتونو میبوسم شما هستین ما در ارامشیم درود برشما افتخار میکنم که یک ایرانیم با افتخار ایران