۲۹ فروردین ۱۴۰۳، ۱۸:۴۰

فرمانده انتظامی شهرستان ساوه:

عامل تیراندازی در ساوه دستگیر شد

عامل تیراندازی در ساوه دستگیر شد

ساوه- فرمانده انتظامی شهرستان ساوه از شناسایی و دستگیری عامل تیراندازی در عملیات ویژه ماموران پلیس در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ مجتبی جمالی اظهار کرد: به دنبال اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر تیراندازی به سمت خودرو یک شهروند در یکی از خیابان‌های ساوه، بلافاصله مأموران انتظامی این شهرستان به محل اعزام شدند.

فرمانده نیروی انتظامی ساوه گفت: با تحقیقات میدانی پلیس اطلاعات و امنیت عمومی مشخص شد که متهم به دلیل اختلافات قبلی اقدام به تیراندازی به سمت یک شهروند کرده که علاوه بر ایجاد رعب و وحشت عمومی، موجب ایجاد خسارت به وی شده و سپس بلافاصله از محل متواری شده است.

سرهنگ جمالی تصریح کرد: بلافاصله اقدامات تخصصی پلیس برای دستگیری متهم متواری آغاز شد که در نهایت با تلاش‌های صورت گرفته مخفیگاهش در اطراف ساوه شناسایی و در عملیات پلیسی دستگیر و یک قبضه سلاح کمری از وی کشف شد.

وی با بیان اینکه متهم به اتهام دو فقره تیراندازی به سمت منازل شهروندان تحت تعقیب پلیس بود، بیان داشت: متهم جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی داده شد.

فرمانده انتظامی شهرستان ساوه بیان کرد: جامعه به هیچ وجه جولانگاه اوباش و مجرمین نخواهد بود و پلیس همواره با افرادی که بخواهند به هر طریقی اقدام به قدرت نمایی و مختل کردن نظم و امنیت عمومی مردم کنند، مقتدرانه و در چارچوب قانون برخورد خواهد کرد.

کد خبر 6081376

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha