۱ خرداد ۱۴۰۳، ۹:۳۹

محمد اله یاری با مهر مطرح کرد؛

بنیاد رودکی و تولید یک اثر موسیقایی ویژه برای «سید شهیدان خدمت»

بنیاد رودکی و تولید یک اثر موسیقایی ویژه برای «سید شهیدان خدمت»

مدیرعامل بنیاد فرهنگی هنری رودکی از طراحی و تدارک برای ساخت یک اثر موسیقایی ویژه شهادت آیت الله سیدابراهیم رئیسی و هیات همراهشان طی روزهای آینده خبر داد.

محمداله یاری مدیرعامل بنیاد فرهنگی هنری رودکی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر ضمن اشاره به برنامه‌های بنیاد فرهنگی هنری رودکی برای گرامیداشت شهید آیت الله سیدابراهیم رئیسی و هیأت همراه توضیح داد: بنیاد رودکی در تدارک است با بهره مندی از ظرفیت شعر و موسیقی، قطعه‌ای در خور نام و مقام این شهدای خدمتگزار آماده کند و امیدوارم این پروژه نشان قدرشناسی جامعه هنری به خدمتگزاران انقلاب اسلامی باشد.

وی درباره دیگر اقدامات بنیاد فرهنگی هنری رودکی برای گرامیداشت شهدای سانحه بالگرد، بیان کرد: بنیاد فرهنگی هنری رودکی به عنوان خانه هنرمندان شریف ایران زمین، در غم شهادت شهدای خدمت و در رأس آنها رئیس جمهور محترم، متأثر و عزادار است. بنابراین طبیعی است که این غم، نمود بیرونی هم داشته باشد. به همین دلیل به همت همکاران بنیاد رودکی از آغازین ساعات اعلام خبر شهادت ایشان، مناسب سازی محیطی در محوطه بنیاد رودکی، پهنه رودکی و برج آزادی انجام و پرچم‌های منقش به نشان بنیاد رودکی از رنگ آبی به رنگ مشکی تغییر رنگ داد و نیمه افراشته شد.

بنیاد رودکی و تولید یک اثر موسیقایی ویژه برای «سید شهیدان خدمت»

مدیرعامل بنیاد فرهنگی هنری رودکی در بخش دیگری از صحبت‌های خود گفت: برپایی موکب عزا و نصب بنرهای تسلیت در محوطه‌های در اختیار بنیاد رودکی از دیگر اقدامات صورت گرفته است. شب گذشته نیز در اقدامی مشترک با سازمان زیباسازی شهرداری تهران، برج نگاره (مپینگ) روی برج آزادی رأس ساعت ۹ شب انجام شد. این برج نگاره منقش به تصاویر رئیس جمهور محترم و شهدای سانحه اخیر بود و علاوه بر تصاویر ایشان، عبارات «شهید جمهور» و «سید شهیدان خدمت» زینت‌گر آن شد.

برای مشاهده فیلم آماده‌سازی محوطه بنیاد رودکی به مناسبت شهادت آیت الله سید ابراهیم رئیسی و هیأت همراه در سانحه بالگرد اینجا را کلیک کنید.

کد خبر 6114321

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha