۳۱ فروردین ۱۴۰۳، ۱۵:۵۱

امام جمعه اهرم:

فعالیت‌های حوزه عفاف و حجاب باید به صورت ویژه حمایت شود

فعالیت‌های حوزه عفاف و حجاب باید به صورت ویژه حمایت شود

بوشهر- امام جمعه اهرم گفت: فعالیت‌های حوزه عفاف و حجاب باید به صورت ویژه حمایت شود.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام حبیب پهلوزاده در خطبه‌های نماز جمعه اهرم اظهار کرد: در بحث طرح کالابرگ استمرار این نگاه می‌تواند در رضایتمندی مردم بسیار مؤثر باشد و کمک مؤثری باشد برای رفع مشکلات اقتصادی خانوارها است.

امام جمعه اهرم با اشاره به اجرای طرح عفاف و حجاب تصریح کرد: اگر یک سدی شکسته شود و کسانی که در مسیر سد هستند در سیلاب سد غرق شوند آیا نجات اینها با یک نفر و یک مجموعه و چند روز فایده دارد قطعاً نه. بعضی‌ها سد عفت و حیا را شکستن و جامعه در معرض سیلاب بی عفتی و بی حیایی قرار گرفته آیا با طرح ۱۵ روزه کار حل خواهد شد.

وی اضافه کرد: نمی‌دانیم کسانی که در بالادست سد مهندسی فرهنگی کشور هستند یک مجموعه نیروی انتظامی و با ۱۵ روز می‌شود جلوی سیلاب بی عفتی و بی حیایی که سال‌ها است دشمن کار کرده را گرفت؟

پهلوزاده تاکید کرد: چرا برای یک سامانه بارشی شدید هشدار قرمز صادر می‌کنید اما برای این سیل بنیان کن بی حیایی و بی عفتی کسی هشداری صادر نمی‌کند چرا متولیان فرهنگ کشور از مجلس و دولت و همه مجموعه‌ها عفاف و حجاب را برای ۱۵ روز و آن هم فقط نیروی انتظامی را مأمور می‌کنید.

وی ادامه داد: همه مسؤولان و همه مؤمنین در برابر این سیل ویرانگر بی حیایی و بی عفتی مسؤول هستند و دولت و مجلس باید نسبت به این مساله کوتاهی نکنند.

پهلوزاده با اشاره به سالروز تأسیس سپاه خاطرنشان کرد: اقدام اخیر سپاه پاسخی لازم و ضروری بود و حمایت قاطع خود را از این اقدام راهبردی وعده صادق اعلام می‌کنیم و مواضع بعضی از داخلی‌ها و دشمنان خارجی بر کم اهمیت جلوه دادن این اقدام محکوم می‌کنیم و تعامل با این جرثومه فساد عاقبتی جز عاقبت فرعون‌ها ندارد.

امام جمعه اهرم بیان کرد: با این همه توحش، گوشمالی و مقابله کار بسی منطقی و عاقلانه بود. آنچه این رژیمِ غاصب را نگه داشته گنبد آهنین ها و پنج لایه حفاظتی دفاعی نیست بلکه گنبد رسانه و امپراطوری فضای مجازی است که آنها را نگه داشته. است.

پهلوزاده ادامه داد: تقابل اسلام و استکبار بعد از حمله حماس در ۱۵ مهرماه وارد مرحله جدیدی شد و این تنبیه موشکی سپاه معادله قدرت را تغییر داد و ابر قدرتی آمریکا در عین الاسد از بین رفت و با این تنبیه صهیونیست‌ها قدرت پوشالی آنها و پایگاهی که به گفته افسر سابق اطلاعات تفنگداران آمریکایی حفاظت شده ترین پایگاه دنیا بود با موشک‌های درجه پنجم و ششم ایران مورد اثابت قرار گرفت و اعتبار عنکبوتی آنها برباد رفت.

امام جمعه اهرم افزود: به این رژیم غاصب اعلام می‌کنیم همانطور که حضرت داوود با پرتاب سنگ به پیشانی جالوت آن غول وحشی را از بین برد با اصابت موشک‌های جبهه مقاومت به زودی زوال و نابودی این رژیم بر همه جهانیان روشن خواهد شد و به این جرثومه فساد اعلام می‌کنیم که اگر دست از پا خطا کند با ۱۰ برابر ضربات بیشتر مواجه خواهد شد و قطعاً از بین خواهد رفت.

کد خبر 6082651

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha