۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۹:۳۱

فرماندار دیواندره:

حضرت معصومه(س) الگوی تقوا و فداکاری برای دختران است

حضرت معصومه(س) الگوی تقوا و فداکاری برای دختران است

دیواندره_فرماندار دیواندره گفت: حضرت معصومه(س) الگوی تقوا و فداکاری برای دختران جامعه اسلامی است.

به گزارش خبرنگار مهر، سید جواد حسینی عصر چهارشنبه در مراسم روز دختر با تبریک دهه کرامت، ولادت حضرت معصومه (س) و روز دختر، اظهار کرد: حضرت فاطمه معصومه (س) به عنوان نمونه کامل یک زن مسلمان، الگوی تمام عیار دختران ما هستند.

وی بیان کرد: ایشان در تمام عرصه‌های زندگی، از جمله علم، تقوا، عبادت، ایثار و فداکاری، اسوه حسنه و الگوی بی‌بدیلی برای همه زنان و دختران مسلمان به شمار می‌روند.

حسینی با اشاره به مقام والای حضرت فاطمه معصومه (س) و جایگاه دختران در اسلام، گفت: دختران، گل‌های نجمه ایران هستند و ما وظیفه داریم که از آنها حمایت و پشتیبانی کنیم تا بتوانند به استعدادهای خود شکوفا شده و در مسیر پیشرفت و تعالی کشور گام بردارند.

فرماندار دیواندره افزود: دختران امروز، مادران و مدیران فردای جامعه هستند و ما باید با فراهم کردن زمینه‌های لازم، آنها را برای ایفای نقش‌های مهم خود در آینده آماده کنیم.

حسینی اضافه کرد: دختران ایران، با استعدادها و توانمندی‌های خود، می‌توانند نقش‌آفرینان عرصه‌های مختلف علمی، فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی باشند و به پیشرفت و توسعه کشور کمک کنند.

اجرای گروه سرود تندگویان، اجرای نمایش رزمی کاراته، اجرا گروه تئاتر، شعرخوانی، مسابقات فرهنگی و ورزشی و اهدای جوایز از برنامه‌های این مراسم بود.

گفتنی است؛ در پایان از دختران نمونه شهرستان دیواندره تقدیر به عمل آمد.

کد خبر 6107785

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha