۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۳:۲۴

رییس پلیس راهور کردستان خبر داد؛

آغاز طرح ضربتی برخورد پلیس راهور با خودروهای حادثه ساز

آغاز طرح ضربتی برخورد پلیس راهور با خودروهای حادثه ساز

سنندج_رییس پلیس راهور کردستان گفت: طرح ضربتی برخورد پلیس راهور با خودروهای حادثه‌ساز در معابر درون شهری استان کردستان آغاز شد.

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ رضا همتی‌زاده ظهر پنج شنبه در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: با همکاری مأموران انتظامی شهرستان‌ها در تمامی محدوده‌های درون‌شهری استان با خودروهای متخلف و حادثه آفرین برخورد می‌شود.

وی افزود: استفاده از لامپ‌های غیراستاندارد (زنون)، جک‌های پنوماتیک و تغییر در وضعیت و ارتفاع وسیله نقلیه، شیشه‌های دودی، خودروهای فاقد پلاک، پلاک مخدوش و پوشش پلاک، ایجاد هر گونه آلودگی‌های صوتی یا آلودگی هوا، ایجاد مزاحمت برای نوامیس یا انسداد راه و حمل حیوانات داخل خودرو از جمله مواردی هستند که پلیس با متخلفان برخورد می‌کند.

رئیس پلیس راهور استان کردستان با بیان ضرورت رعایت قانون و مقررات گفت: بر اساس قانون و دستور قضائی اعمال قانون، توقیف و استانداردسازی در انتظار رانندگان خاطی خواهد بود.

‌آرامش روانی مردم و نظم اجتماعی از جمله خطوط قرمز پلیس است و به طور یقین با کسانی که با حرکات نمایشی و مخاطره آفرین سلامت جسمی و روانی مردم را به خطر می‌اندازند، برخورد قانونی می‌شود. گاهی در سطح شهرهای استان شاهد تغییر در استاندارد خودروها توسط متخلفان هستیم که این امر نیز با قانون راهنمایی و رانندگی مغایرت دارد بنابراین پلیس در این مرحله ورود پیدا می‌کند و با تخطی‌کنندگان از قانون برخورد می‌کند.

کد خبر 6108262

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha