۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۴:۰۲

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار گلستان خبرداد؛

حضور ۸۰ نخبه در نخستین مسابقات دوستانه بین المللی مهارت ایران

حضور ۸۰ نخبه در نخستین مسابقات دوستانه بین المللی مهارت ایران

گرگان- معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار گلستان گفت: در مسابقات بین‌المللی دوستانه مهارت در گلستان ۸۰ نخبه مهارتی دنیا در ۶ رشته با یکدیگر به رقابت پرداختند.

به گزارش خبرنگار مهر، سیدمحمد دهنوی، ظهر پنجشنبه در مراسم اختتامیه نخستین مسابقات دوستانه بین المللی مهارت ایران که به میزبانی گلستان برگزار شد، توسعه دیپلماسی مهارت را لذت‌بخش‌ترین نکته در این مسابقات دانست و اظهار کرد: دیپلماسی مهارتی جمهوری‌اسلامی ایران نشان داد که مهم‌ترین بخش برگزاری این مسابقات دیپلماسی مهارتی برای قرار گرفتن کشورها در کنار یکدیگر است.

وی با بیان اینکه تعامل بین المللی ایران با برگزاری این رویداد بین المللی به وضوح قابل مشاهده است، افزود: دنیا باید بداند که اندیشه‌ها تحریم پذیر نیستند و دنیا را می‌سازند و مهارت‌ها در گرو اندیشه‌های انسانی، محبت ورزی و عشق ورزیدن است و ما به این میزبانی و اندیشه‌هایی که برای ساخت آینده بهتر گرد هم آمدند، می‌بالیم.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار گلستان با اشاره به اینکه مهارت همواره یکی از ارکان مدیریت جامعه انسانی است، گفت: اندیشه‌هایی که در این مسابقات دور یکدیگر جمع شده‌اند قرار است آینده‌ای بهتر را برای جوامع انسانی رقم بزنند.

وی یادآور شد: در مسابقات بین‌المللی دوستانه مهارت در گلستان ۸۰ نخبه مهارتی دنیا در ۶ رشته با یکدیگر به رقابت پرداختند.

دهنوی اظهار کرد: دنیای آینده در دست فناوری‌های برتر است و باید کشورهایی که در آینده می‌خواهند از جایگاه خوبی برخوردار باشند استفاده از فناوری را در دستور کار خود قرار دهند.

وی مهم‌ترین دستاورد مسابقات بین‌المللی مهارت را دسترسی به اندیشه‌های سرمایه انسانی و نخبگان مهارتی دانست و گفت: دبیرخانه دائمی مسابقات مهارت به استان گلستان واگذار شود.

کد خبر 6108296

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha