۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۹:۲۳

فرمانده سپاه گناوه:

ادارات گناوه در اعزام کاروان مراسم ارتحال امام همکاری کنند

ادارات گناوه در اعزام کاروان مراسم ارتحال امام همکاری کنند

بوشهر- فرمانده سپاه انصار الحسین (ع) ناحیه گناوه گفت: همه ادارات گناوه در اعزام کاروان ارتحال امام راحل (ره) همکاری و مشارکت کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ شهسوار حاجی پور عصر شنبه در نشست هماهنگی اعزام کاروان مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) اظهار داشت: با توجه به اینکه امسال نیز مانند سال‌های گذشته داوطلبان در این شهرستان برای اعزام و شرکت در مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) اعلام آمادگی کرده‌اند این نشست به منظور هماهنگی اعزام کاروان برگزار شده است.

وی با بیان اینکه سهمیه شهرستان گناوه برای حضور در این آئین ۲۵۰ نفر تعیین شده است، افزود: با توجه به اینکه مشتاقان و داوطلبان حضور در این آئین معنوی از شهرستان بیشتر از سهمیه در نظر گرفته شده است تلاش می‌کنیم تا این سهمیه و آمار از شهرستان افزایش یابد.

فرمانده سپاه انصار الحسین (ع) ناحیه گناوه از همکاری ادارات و نهادهای انقلابی شهرستان که در سال گذشته برای اعزام زائران و مشتاقان حضور در مراسم همکاری کردند تا این مأموریت به نحو احسن انجام شود تقدیر کرد.

ادارات گناوه در اعزام کاروان مراسم ارتحال امام همکاری کنند

حاجی‌پور یادآور شد: سهمیه اختصاص یافته به شهرستان مأموریت مختص سپاه نیست و سپاه دبیری این برنامه را بر عهده دارد و مأموریت اصلی بر عهده فرماندار شهرستان است.

وی یادآور شد: باید از ظرفیت ادارات و نهادها برای اعزام کاروان استفاده شود و امیدمی رود مانند سال گذشته با همکاری و همراهی مناسب و همه جانبه همه دستگاه‌ها و ادارات برنامه معنوی و شایسته برگزار شود.

کد خبر 6111253

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha