۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۲۰:۳۸

استاندار گیلان عنوان کرد؛

اهتمام دولت بر فراهم آوری امکانات لجستیکی در جاده‌های گیلان

اهتمام دولت بر فراهم آوری امکانات لجستیکی در جاده‌های گیلان

رشت- استاندار گیلان گفت: دولت سیزدهم بر فراهم آوری امکانات لجستیکی در جاده های استان گیلان اهتمام ویژه دارد.

به گزارش خبرگزاری مهر، اسدالله عباسی در دیدار صمیمانه با نیروهای خدوم انتظامی، پلیس راه و راهور گیلان با قدردانی از زحمات نیروهای انتظامی در حوزه‌های مختلف و گرامیداشت یاد و خاطره شهدا اظهار کرد: از زحمات تمامی نیروهای خدوم انتظامی، پلیس راه و راهور نهایت قدردانی را داشته و صمیمانه از زحمات شما به ویژه از فرمانده دلاور نیروی انتظامی استان، سردار ملکی نهایت تشکر را دارم.

وی با اشاره به حضور مؤثر نیروهای پلیس راه و راهور در جاده‌های گیلان در فصول مختلف سال گفت: فرماندهان و مجموعه پلیس راه و راهور در سرمای زمستان و گرمای تابستان در جاده‌های استان به طور شبانه روزی زحمت کشیده و برای حفظ امنیت و کاهش تصادفات و فوتی‌های ناشی از تصادفات جاده‌ای تلاش می‌کنند که باید این فداکاری‌ها برای همگان تبیین شود.

گیلان یکی از مقاصد مهم گردشگری در کشور است

استاندار گیلان، این استان را یکی از مقاصد مهم گردشگری در کشور دانست و تصریح کرد: گیلان استان هدف گردشگری در کشور بوده و میزان سفر انجام شده به گیلان بعد از دوران کرونا بیشتر شده است ولی با این حال شاهد کاهش فوتی ناشی از تصادفات جاده‌ای در این استان بودیم که این مهم نشان دهنده تلاش مأمورین نیروی انتظامی در جاده‌ها است.

استاندار گیلان با تاکید بر اهتمام دولت بر فراهم آوری امکانات لجستیکی در جاده‌های گیلان گفت: مردم قدردان تلاش‌های نیروهای خدوم انتظامی هستند و سعی بر این است تا با اعتبارات موجود، کنترل هوشمند در جاده‌های گیلان افرایش یابد.

وی با اشاره به شناسایی نقاط پرخطر در جاده‌های گیلان گفت: نقاط پرخطر جاده‌ای در گیلان شناسایی شده و اقدامات لازم برای رفع این نقاط در حال انجام است.

نماینده عالی دولت در گیلان با بیان اینکه فوتی‌های ناشی از تصادفات جاده‌ای منجر به کاهش نشاط در جامعه می‌شود، تصریح کرد: در ۲ دهه اخیر یک چهارم جامعه بر اثر آسیب‌های ناشی از تصادفات رانندگی در حوزه جمعیت دچار خسران شدند که باید برای این مسئله اقدامی عاجل اتخاذ شود.

عباسی نقش بیمارستان تروما در کاهش فوتی ناشی از تصادفات جاده‌ای را بسیار مؤثر برشمرد و افزود: مساله بیمارستان تروما بسیار مهم است و در گیلان فقط بیمارستان پورسینا دارای این ویژگی است ولی با تلاش دولت سیزدهم در سایت لاکان که در حال افتتاح است به حوزه تروما توجه جدی شده است.

تغییر هندسی محور سنگر_ امام‌زاده هاشم

وی با تغییر هندسی محور سنگر_ امام‌زاده هاشم خبر داد و گفت: جاده محور سنگر_امام زاده هاشم به سمت رودبار به منظور کاهش بارترافیکی به سمت برگشت به تهران از این محور باید تغییر هندسی انجام شود.

در این دیدار صمیمانه فرمانده انتظامی استان، فرمانده پلیس راه و فرمانده پلیس راهنمایی و رانندگی گیلان هریک در سخنانی با قدردانی از همراهی استاندار در پیشبرد اهداف نیروی مقدس انتظامی، گزارش فعالیت‌های خود را اعلام کردند.

کد خبر 6111296

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha