۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۰:۲۹

مدیر کل هواشناسی استان زنجان:

هشدار نارنجی هواشناسی برای استان زنجان صادر شد

هشدار نارنجی هواشناسی برای استان زنجان صادر شد

زنجان- مدیر کل هواشناسی استان زنجان گفت: با توجه به پیش بینی آغاز بارش باران و رعد و برق هشدار نارنجی هواشناسی برای استان صادر شد.

محمدرضا رحمان نیا در گفت وگو با خبرنگار مهر، با بیان اینکه با توجه به پیش بینی آغاز بارش باران و رعد برق، هشدار نارنجی برای استان صادر شد، گفت: در حال حاضر آسمان اغلب مناطق استان ابری است که از بعدازظهر رگبار باران و رعد و برق را شاهد خواهیم بود.

وی با بیان اینکه بارش باران تا روز چهارشنبه هفته جاری ادامه خواهد داشت و اواخر هفته نیز بارش‌ها به صورت پراکنده خواهد بود، افزود: با توجه به شدن بارش‌ها احتمال آب‌گرفتگی معابر و سیلابی شدن مسیل‌ها وجود دارد.

رحمان نیا ادامه داد: شهروندان از حضور در ارتفاعات به سبب وقوع رعد و برق و از تردد و توقف در حاشیه رودخانه‌ها و مسیل‌ها خودداری کنند.

مدیر کل هواشناسی استان زنجان دمای فعلی شهر زنجان را ۱۴ درجه بالای صفر اعلام کرد و گفت: صبح امروز دمای هوا در استان با کاهش نسبی همراه بود و این شرایط تا آخر هفته تغییر قابل ملاحظه‌ای نخواهد داشت.

رحمان نیا افزود: طی شبانه روز گذشته روستای خیرآباد با دمای ۶ درجه سانتیگراد و چورزق با ۲۷ درجه سانتیگراد گرم‌ترین مناطق استان زنجان ثبت شدند.

کد خبر 6112964

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha