۱ خرداد ۱۴۰۳، ۸:۳۳

صابر شیخ‌رضایی در گفت‌وگو با مهر؛

آیت الله رئیسی نسیم دل‌افزایی در هنر بود/ دست به قلم می‌شوم

آیت الله رئیسی نسیم دل‌افزایی در هنر بود/ دست به قلم می‌شوم

صابر شیخ‌رضایی طراح گرافیک بیان کرد آیت الله رئیسی نسیم دل‌افزای ویژه‌ای در عرصه هنر بود که با عطر خدمت و خلوص و پشتکار، زنگار خاطرات تلخِ ترک فعل‌ها و ناکارآمدی‌های گذشته را زدود.

صابر شیخ رضایی هنرمند طراح گرافیک فعال در جبهه انقلاب و مقاومت در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، شهادت آیت الله رئیسی و همراهان‌شان را تسلیت گفت و بیان کرد: اتفاق، اتفاق بسیار تلخ و غیرمنتظره‌ای بود. شخصیت‌های مؤثری را از دست دادیم، البته که این عزیزان به وصال بهترین مقدرات خودشان رسیدند ولی غم رفتن ایشان و این‌گونه رفتن این عزیزان بار روانی و عاطفی سنگینی برای ما داشت. از لحظه نشر خبر، عقل و احساس ما هم در جدال بودند و نمی‌خواستیم حقیقت ماجرا را پذیرا باشیم.

وی عنوان کرد: شهیدان رئیسی و امیرعبداللهیان در ماه‌های اخیر علاوه بر تلاش و خدمت برای مردم خودمان، گام های فراوان مسؤولانه‌ای در قبال مسأله میدان و مقاومت داشتند که ان‌شاءالله همه آن شور و تکاپو در عالم دیگر دستگیر و پاداش ایشان باشد.

شیخ رضایی تصریح کرد: فعالیت‌های هنری که به صورت مستقیم در ارتباط با رئیس جمهور باشد، نداشتم و البته در برخی عملکردها و جایگاه‌ها و رویدادهای عرصه فرهنگ و رسانه منتقد ایشان یا وزرای ایشان بودم ولی آمدن ایشان در جایگاه ریاست جمهوری، نسیم دل‌افزای ویژه‌ای برای ما بود که با عطر خدمت و خلوص و پشتکار، زنگار خاطرات تلخِ ترک فعل‌ها و ناکارآمدی‌های مسؤولان پیش از ایشان را زدود و ما همچنان به فتوحات پیش رو امیدواریم.

وی افزود: به هر حال برای بنده حضور ایشان نقطه روشن و امیدی بود که از حضور و تداوم تلاش‌هایشان محروم شدیم.

این هنرمند طراح گرافیک در پایان گفت: از ظهر یکشنبه تا صبحگاه دیروز در فضای مجازی مشغول بودم و با امید زنده بودن شهید رئیسی دست به قلم نشدم، ان‌شاءالله برحسب انجام وظیفه در قبال خون شهیدان این سانحه، مشغول طراحی چند اثر می شوم.

کد خبر 6113755

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha