۱ خرداد ۱۴۰۳، ۱۸:۰۱

سرتیپ کارگر در پیام تسلیت مطرح کرد؛

خدمت مخلصانه آیت‌الله رئیسی چهره یک مدیر خستگی‌ناپدیر را نشان داد

خدمت مخلصانه آیت‌الله رئیسی چهره یک مدیر خستگی‌ناپدیر را نشان داد

رئیس بنیاد حفظ آثار در پیام تسلیت شهادت آیت‌الله رئیسی اعلام کرد خدمت مخلصانه وی در طول سالیان طولانی، چهره‌ یک مدیر با اخلاص و کارآزموده و خستگی ناپذیر از آن مرحوم را نشان داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، سرتیپ بسیجی دکتر بهمن کارگر رئیس بنیاد حفظ آثار ونشر ارزش های دفاع مقدس با صدور پیامی شهادت آیت الله دکتر سید ابراهیم رئیسی، خادم الرضا(ع)، رئیس جمهور مردمی، جهادی و باکفایت کشورمان در حادثه هوایی به همراه وزیر امور خارجه مجاهد و فعال، امام جمعه محبوب و مردمی تبریز و استاندار انقلابی و متدین آذربایجان شرقی و سایر همراهان که حقیقتا از خدمت گزاران واقعی و دلسوز نظام مقدس جمهوری اسلامی بودند، تسلیت گفت.

متن پیام سرتیپ بهمن کارگر به این ترتیب است؛

شهادت خادم الرضا(ع) آیت الله دکتر سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور مردمی، جهادی و باکفایت کشورمان در حادثه هوایی به همراه وزیر امور خارجه مجاهد و فعال، امام جمعه محبوب و مردمی تبریز و استاندار انقلابی و متدین آذربایجان شرقی و سایر همراهان که حقیقتا از خدمت گزاران واقعی و دلسوز نظام مقدس جمهوری اسلامی بودند باعث تاسف و تاثر فراوان شد.

خدمت مخلصانه و بی شائبه در مسؤولیت‌های بزرگ در طول سالیان طولانی، چهره‌ یک مدیر با اخلاص و کارآزموده و خستگی ناپذیر از آن مرحوم را نشان داد و این در محاسبات الهی ارزشی والا دارد. حیات واقعی نزد خداوند، نقطه پایانی معراج بشریت است که به آن مقام جز با شهادت دست نمی توان یافت و یقینا شهدای خدمت به این حیات دست یافتند که پاداش خدمات خود را در نزد خداوند متعال خواهند یافت.

اینجانب ضمن عرض تسلیت به محضر رهبر حکیم و فرزانه انقلاب اسلامی حضرت امام خامنه ای(مدظله العالی)، ملت قدرشناس ایران، خانواده‌های داغدار این سانحه دلخراش و هیات محترم دولت، علو درجات آنان را از خداوند متعال مسالت می نمایم.

کد خبر 6115047

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha