۱۲ بهمن ۱۳۸۸، ۱۵:۵۶

در اجرای هدفمندی یارانه ها/

اطلاعیه شماره 1 کارگروه تحول اقتصادی دولت صادر شد

اطلاعیه شماره 1 کارگروه تحول اقتصادی دولت صادر شد

کارگروه طرح تحول اقتصادی دولت در راستای اجرای قانون هدفمند کردن یارانه ها و اطلاع رسانی به مردم، اولین اطلاعیه خود را صادر کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، کارگروه طرح تحول اقتصادی دولت در راستای اهمیت ویژه موضوع هدفمند کردن یارانه ها اقدام به اطلاع رسانی به مردم کرده است.

در این گزارش آمده است اکنون که پس از ماهها تلاش و پیگیری، قانون هدفمند کردن یارانه ها پس از تصویب مجلس ابلاغ شده است و دولت نیز با عزمی راسخ برای اجرا، مشغول تدوین نهایی آیین نامه ها و دستور العمل های اجرایی آن است، به منظور آگاهی عموم مردم، مراحل اجرای کار به این شرح اعلام می شود:

1- کارگروه تحول اقتصادی با مسئولیت رئیس جمهور و با حضور وزرا، معاونین رئیس جمهور و دیگر اعضا به طور مستمر تشکیل و همه ابعاد اجرای قانون هدفمند کردن یارانه ها را بررسی می کند که پس از تکمیل برنامه اجرایی با اطلاع رسانی دقیق و به همراه آحاد مردم کار را پیش خواهد برد.

2- کارگروه منطبق با قانون، کلیه متقاضیان از قشرهای مختلف مردم را مشمول پرداخت نقدی یارانه ها و برنامه های باز توزیع می داند.

3- با تاکید بر اینکه پرداخت نقدی یارانه ها و برنامه های باز توزیع محدود به خوشه بندی اعلام شده از طرف مرکز آمار نیست، از متقاضیان دعوت می کند با مراجعه به پایگاه آماری به ترتیب اعلام شده نسبت به بازبینی و حسب مورد اصلاح و یا تکمیل اطلاعات اقتصادی خود اقدام نمایند.

4- مصوبات کارگروه و اطلاعات لازم از سوی سخنگوی کارگروه طرح تحول اقتصادی و یا اطلاعیه های رسمی به استحضار هموطنان رسانده می شود.

کد خبر 1027984

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha