۲۴ مرداد ۱۳۸۳، ۱۱:۵۱

بيست و هشمين دوره مسابقات المپيك - آتن(15)

بازتاب انصراف آرش مير اسماعيلي از رويارويي با حريف رژيم صهيونيستي در سايت هاي خبري

انصراف آرش ميراسماعيلي پرچمدار كاروان المپيك ايران در بيست و هشتمين دوره مسابقات المپيك از مبارزه با جودو كار رژيم صهيونيستي بازتاب گسترده ايي در سايت هاي خبري داشت.

 به گزارش خبرنگار "مهر" سايت رسمي بيست و هشتمين دوره رقابتهاي المپيك آتن و چند سايت خبري ديگر با اشاره به كناره گيري نماينده ايران از مبارزه با ورزشكار رژيم اشغالگر قدس نوشتند: آرش ميراسماعيلي پس از اينكه قرار شد به قيد قرعه با آهود واكس جودوكار وزن 66 كيلوگرم رژيم صهيونيستي مبارزه كند به خاطر حمايت از مردم مظلوم فلسطين از رويارويي با اين حريف سر باز زد.

 اين سايت در ادامه مطلب خود آورده است : سرپرست كاروان المپيك ايران پس از انصراف آرش ميراسماعيلي گفت : ميراسماعيلي به دليل همدردي با مردم ستمديده فلسطين با جودوكار اسراييلي رقابت نمي كند.
درگذشته نيز ورزشكاران ايراني از رويارويي با ورزشكاران رژيم صهيونيستي امتناع كرده اند. دررقابت هاي جهاني سال 2001 ، حامد ملك محمدي از رويارويي با يوئل رازوزوف نماينده رژيم صهيونيستي خودداري كرد و مسعود حاجي آخوندزاده نيز در سال 2001 از مبارزه با زوي شافران ديگر جودوكار رژيم صهيونيستي انصراف داد.

کد خبر 103345

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha