۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۰، ۱۲:۱۳

ناطق نوری خواستار شد:

وزارت آموزش و پرورش به پرورش و آموزش تغییر یابد!

وزارت آموزش و  پرورش به پرورش و آموزش تغییر یابد!

ساری - خبرگزاری مهر: عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی خواستار تغییر نام دستگاه تعلیم و تربیت کشور به پرورش و آموزش شد.

به گزارش خبرنگار مهر در نور، احمد ناطق نوری سه شنبه شب در حاشیه مراسم تجلیل از فرهنگیان شهرستان نور اظهار داشت: وزارت آموزش و پرورش باید به وزارت پرورش و آموزش تغییر نام پیدا کند.

وی خاطرنشان کرد: دستگاه تعلیم و تربیت موضوع پرورش را دستور کار خود قرار می دهد و پس از آن بحث آموزش را پیش می گیرد چرا که پرورش مهم تر از آموزش است.

ناطق نوری، به پرهیز از دروغ و تهمت تاکید کرد و اظهار داشت: اگر مربیان و معلمان ما بتوانند پرهیز از دروغ، غیبت و تهمت را به دانش آموزان، جوانان و فرزندان القاء کنند نه تنها امروز حجم پرونده های امروز دادگستری کاهش پیدا می کند بلکه به جایی می رسد که دیگر نیازی به دادگستری نیست.

وی  از معلمان به عنوان الگوی رفتاری دانش آموزان و فرزندان نام برد.

نماینده مردم نور و محمودآباد در مجلس شورای اسلامی، به شهید مطهری اشاره و اعلام کرد: طراحان نقشه به شهادت رساندن شهید مطهری از جمله کسانی بودند که ازاسلام ضربه خوردند.

ناطق نوری افزود: امروز در کشور ایران نظامی بوده که الگوی تمام کشورهای جهان است و زمانی این امر ادامه دارد که خودمان بتوانیم قدر این انقلاب را بدانیم.

وی به وجود رهبری آگاه در موفقیت های پی در پی ایران اسلامی اشاره و خاطرنشان کرد: همه ما باید تابع ولایت فقیه باشیم و هرکسی در محور ولایت فقیه گام بردارد به فلاح و رستگاری خواهد رسید.

کد خبر 1309032

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha