۱۶ آبان ۱۴۰۱، ۱۷:۳۸

امام جمعه اردبیل تاکید کرد؛

ایجاد ارتباط دوستانه توام با عطوفت با دانش‌آموزان در مدارس اردبیل

ایجاد ارتباط دوستانه توام با عطوفت با دانش‌آموزان در مدارس اردبیل

اردبیل- نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل گفت: برقراری ارتباط دوستانه توام با همدردی و عطوفت با دانش‌آموزان در مدارس می‌تواند مشکلات و گره‌های ذهنی فرزندان را رفع کند.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت‌الله سید حسن عاملی بعدازظهر دوشنبه در جمع مدیران آموزش و پرورش استان اردبیل با بیان اینکه امروزه گوش دانش‌آموزان پر از شبهاتی است که توسط جریانات مختلف انحرافی و مغرض ایجاد شده، اظهار کرد: برقراری ارتباط دوستانه توام با همدردی و عطوفت با دانش‌آموزان در مدارس می‌تواند مشکلات و گره‌های ذهنی فرزندان را رفع کند.

نماینده ولی فقیه در استان مدیریت منابع انسانی در آموزش و پرورش را بسیار مهم عنوان کرد و گفت: ما باید تلاش خود را از آموزش و پرورش شروع کنیم و جهاد تبیین و اقناع و روشنگری را از این سنگر آغاز کنیم و متولیان امر باید فراتر از کار وظیفه‌ای و به صورت جهادی، خود را وقف تربیت و پرورش نسل جدید کنند.

آیت‌الله عاملی با بیان اینکه از میان ۲۰۰ شبکه‌ای که علیه ایران برنامه پخش می‌کنند، پنج شبکه به طور شبانه روزی ویژه برنامه‌هایی علیه ایران دارند، افزود: هر کسی تماشاگر این شبکه‌های بیگانه و مغرض باشد، فکر می‌کند که در ایران همه چیز تمام شده و کشور و انقلاب در حال اضمحلال است و برخی فریب‌خورده، با این توهم به میدان می‌آیند.

وی فکر ملت‌ها را اصلی‌ترین ثروت آنها خواند و با اشاره به ترور شخصیتی و فکری بزرگان ملت‌ها توسط امپراطوری رسانه‌ای جهان استکباری بیان کرد: هجمه سنگینی علیه ملت‌های مستقل از جمله ملت ایران به راه انداخته‌اند و صدای فتنه آنها بعداً بیشتر به گوش خواهد رسید.

کد خبر 5626758

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha