۲۰ دی ۱۴۰۱، ۱۶:۴۱

مدیرکل متوسطه وزارت آموزش و پرورش:

مدیران در اجرای برنامه‌های کیفیت‌بخشی اهتمام ویژه داشته باشند

مدیران در اجرای برنامه‌های کیفیت‌بخشی اهتمام ویژه داشته باشند

اردبیل- مدیرکل متوسطه نظری وزارت آموزش و پرورش گفت: مدیران در اجرای برنامه‌های کیفیت‌بخشی در مدارس اردبیل اهتمام ویژه داشته باشند.

به گزارش خبرنگار مهر، عباس سلطانیان بعدازظهر سه‌شنبه در همایش مدیران دوره دوم متوسطه و معاونان آموزش متوسطه نواحی یک و دو اردبیل اظهار کرد: مدیران در اجرای برنامه‌های کیفیت‌بخشی در مدارس اردبیل اهتمام ویژه داشته باشند.

وی با بیان اینکه مدیران توسعه یافته مدارس قطعاً دانش آموزان توسعه یافته ای را تربیت خواهند کرد، افزود: مدیران علاوه بر اینکه باید به بصیرت و باور کامل نسبت به آن برنامه دست یابند همچنین ذینفعانی که در اجرای برنامه به وی کمک خواهند کرد را شناسایی کرده و بستر لازم برای آن را فراهم کنند.

مدیرکل متوسطه نظری وزارت آموزش و پرورش بیان کرد: مدیران در مواجه با مسائل مختلف به ۴ گروه مدیران «اجتناب کننده مسئله»، «نظاره کننده بر مسئله»، «نحل کننده مسئله» و «مسئله یاب» تقسیم می‌شوند.

سلطانیان با بیان اینکه قطعاً مدیران مدارس وظیفه سنگینی در قبال اطلاع رسانی به موقع به دانش آموزان و والدین در خصوص مصوبات جدید دارند، گفت: اطلاع رسانی به موقع به دانش آموزان از سوالات آنان در مورد مسائل مختلف کاسته و آمادگی لازم را در آنان به وجود خواهد آورد.

وی خاطرنشان کرد: وظیفه آموزش و پرورش تولید سوابق برای دانش آموزان هست که این مهم در سال تحصیلی جاری برای دانش آموزان پایه دوازدهم و در سال‌های آتی برای دانش آموزان دهم و یازدهم اتفاق خواهد افتاد.

کد خبر 5678830

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha