۵ مهر ۱۳۹۰، ۱۰:۲۷

سعیدی خبر داد:

3000 اثر به جشنواره سراسری شعر رضوی ارسال شده اند

3000 اثر به جشنواره سراسری شعر رضوی ارسال شده اند

کرمان - خبرگزاری مهر: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کرمان تعداد آثار ارسالی به ششمین کنگره سراسری شعر رضوی کرمان را سه هزار و 141 اثر عنوان کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، احمد سعیدی دوشنبه شب در جمع خبرنگاران گفت: سه هزار و 141 اثر به ششمین کنگره سراسری شعر رضوی کرمان فرستاده شده است.

سعیدی گفت: هدف از برگزاری این جشنواره تبیین و ترویج سیره ائمه اطهار به ویژه امام رضا(ع) است.

وی زمان برگزاری جشنواره مذکور را 9 مهر ماه تا 11 مهر ماه عنوان کرد و ابراز داشت: آثار رسیده به دبیر خانه کنگره در سه مرحله داوری می شوند.  

این مسئول تعداد داوران مرحله اول را پنج نفر عنوان کرد و گفت: در این مرحله آثار به لحاظ  رعایت اصول اولیه شعری و تناسب اشعار با موضوع کنگره داوری شدند.

وی با اشاره به انتخاب 500 اثر در مرحله اول بیان داشت: طی مرحله دوم نیز پنج داور 100 اثر را از بین آثار برگزیده مرحله اول انتخاب کردند.

سعیدی ادامه داد: در مرحله سوم 30 اثر از بین آثار منتخب مرحله دوم توسط داوران مطرح کشور برای شرکت در مرحله شعرخوانی بخش رقابتی کنگره به دبیرخانه معرفی شدند.

وی با بیان اینکه در مرحله نهایی سی شاعر منتخب، نهم مهر ماه در کرمان حضور به هم می رسانند گفت: این افراد اشعار خود را قرائت کرده و پس از داوری هشت نفر برتر اعلام خواهد شد.
 

کد خبر 1417203

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha