۸ بهمن ۱۳۹۰، ۱۱:۱۸

دکتر کیهانی اعلام کرد:

تیموریان تا پایان فروردین‌ماه دور از میادین خواهد بود

تیموریان تا پایان فروردین‌ماه دور از میادین خواهد بود

سهراب کیهانی، پزشک جراح آندرانیک تیموریان پس از جراحی انگشت آسیب دیده پای این هافبک ملی پوش استقلال اعلام کرد که وی تا پایان فروردین‌ماه دور از میادین خواهد بود.

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از سایت فدراسیون پزشکی ورزشی، آندرانیک تیموریان، هافبک ملی پوش تیم فوتبال استقلال به دلیل آسیب دیدگی که از ناحیه انگشت پا دچار آن شده بود روز جمعه توسط دکتر سهراب کیهانی، عضو کمیته درمان فدراسیون پزشکی ورزشی تحت عمل جراحی قرار گرفت.

سهراب کیهانی پس از انجام این عمل جراحی گفت: شکستگی انگشت پای تیموریان در پایان سه هفته‌ای که وی تحت درمان بوده دچار جابه‌جایی شد تا در نهایت بعد از این مدت، چاره‌ای جز عمل جراحی او نباشد.

وی با ابراز رضایت از جراحی صورت گرفته روی پای تیموریان افزود: تیموریان از ناحیه انگشت سوم پای راست تحت جراحی قرار گرفت که البته خدا را شکر جراحی ایشان با موفقیت انجام شد. به عنوان پزشک جراح، معتقدم وی تا اواخر فروردین ماه به بهبودی کامل خواهد رسید.

پزشک جراح آندرانیک تیموریان در خاتمه تصریح کرد: امیدوارم او هرچه زودتر به شرایط ایده‌آل و سلامتی کامل برسد. با این حال در مورد وضعیت این بازیکن نمی‌شد آسان‌گیرانه عمل کرد، چرا که برای ما سلامتی کامل بازیکن، مهم‌تر از بهبودی کوتاه مدت او بود. با این دغدغه‌ها تیموریان درست در زمانی که لازم بود وی تحت عمل قرار گرفت.

کد خبر 1518622

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha