۲۱ اسفند ۱۳۹۰، ۱۶:۲۳

مکاریان در گفتگو با مهر:

درخواستهای مددجویان بهزیستی در سامانه بهزیستی کشور ثبت می‌شود

درخواستهای مددجویان بهزیستی در سامانه بهزیستی کشور ثبت می‌شود

کرج – خبرگزاری مهر: مدیرکل بهزستی استان البرز گفت: درخواستهای مددجویان بهزیستی در مراجعه به ستاد ارتباطات مردمی رئیس جمهور، علاوه بر سامانه سامد در سامانه سازمان بهزیستی کشور نیز به منظور رسیدگی ویژه ثبت می شود.

مرتضی مکاریان در گفتگو با خبرنگار مهر، اظهار داشت: ستاد ارتباطات مردمی رئیس جمهور مربوط به وزارت کار، تعاون و رفاه اجتماعی با حضور 12 ارگان زیر مجموعه این وزارتخانه در اداره کل فنی و حرفه ای استان البرز تشکیل شده، اما به دلیل نوع خاص گروههای هدف سازمان بهزیستی، ستاد ارتباطات مردمی این سازمان به طور مستقل در محل اداره بهزیستی کرج تشکیل شد.

مرتضی مکاریان گفت: در این ستاد 22 مددکار حوزه توانبخشی، 20 مددکار حوزه اجتماعی و 15 مددکار حوزه پیشگیری مستقر هستند و مشکلات مددجویان را بررسی می کنند.

وی با ذکر این نکته که ستاد ارتباطات مردمی سازمان بهزیستی به منظور رفاه حال مراجعان به طور مجزا در دو بخش بانوان و آقایان تشکیل شد، افزود: 10 کاربر مرد و 10 کاربر زن در این ستاد پاسخگوی سوالات مراجعان بوند.

رئیس اداره کل بهزیستی استان البرز همچنین از ثبت درخواستها و مشکلات مددجویان در سامانه بهزیستی کل کشور علاوه بر ثبت در سامانه سامد خبر داد.
 

کد خبر 1557511

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha