۹ اردیبهشت ۱۳۹۱، ۱۱:۳۰

غلامی:

12 هزار نفر روز بسیجی در اردوهای جهادی شرکت می‌کنند

12 هزار نفر روز بسیجی در اردوهای جهادی شرکت می‌کنند

اراک - خبرگزاری مهر: فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج اراک از شرک 12 هزار نفر روز بسیجی در طرح اردوهای جهادی در تابستان امسال خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، سیدعطاءالله میرکمالی افزود: طرح اردوهای جهادی امسال برای نخستین بار با همکاری حوزه‌ها و پایگاه‌‌های بسیج نواحی و بسیج اقشار سپاه ناحیه مقاومت اراک برگزار می‌شود.

وی گفت: کمک‌رسانی به مناطق محروم با استفاده از توان و ظرفیت بسیج در اقشار مختلف از مهم‌ترین اهداف اجرای اردوهای جهادی است.
 
فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج اراک با بیان اینکه این طرح از اول تیرماه امسال و با توجه به نیاز مناطق اجرا می‌شود، افزود: در این گروه اردوهای جهادی به مدت 15 روز در مناطق محروم حضور یافته و به ارائه خدمات عمرانی و کشاورزی می‌پردازند.
 
وی گفت: در سال گذشته به منظور غنی‌سازی اوقات فراغت دانش‌آموزان و دانشجویان اردوهای هجرت برگزار می‌شد که طی آن دانش‌آموزان و دانشجویان با حضور در مدارس و روستاهای محروم به بهسازی و عمران روستاها و مدارس و مساجد می‌پرداختند.
 
میرکمالی افزود: بسیج و سپاه از توانمندی و ظرفیت بسیار بالایی برخوردار است که می‌توان از این ظرفیت برای عمران و آبادانی مناطق محروم بهره گرفت.
کد خبر 1587298

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha