۱۸ بهمن ۱۳۹۱، ۲۰:۲۲

یوسفی‌نیا:

پایگاه امداد و نجات هوایی شهرستان دیر به‌زودی اجرایی‌ می‌شود

پایگاه امداد و نجات هوایی شهرستان دیر به‌زودی اجرایی‌ می‌شود

دیر- خبرگزاری مهر: معاون امداد و نجات هلال احمر استان بوشهر گفت: اجرای پایگاه امداد و نجات هوایی در شهرستان دیر تامین اعتبارشده و به زودی عملیات اجرایی آن آغاز می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، علی یوسفی نیا عصر چهارشنبه در آیین افتتاح پایگاه امداد و نجات دریایی هلال احمر دیر گفت: پروژه ملی پایگاه امداد و نجات هوایی دیر در مرحله ترک تشریفات است و مسئولان استان با جدیت دنبال می کنند که این پروژه حیاتی و مهم در شهرستان دیر احداث شود.

معاون امداد و نجات هلال احمر استان بوشهر یادآورشد: 110میلیارد ریال اعتبار برای اجرای این پروژه تامین شده و از نظر اعتباری مشکلی ندارد.

یوسفی نیا گفت: تاکنون در استان بوشهر چهار پایگاه امداد و نجات دریایی هلال احمر راه اندازی شده است و دو پایگاه دریایی دیگر در دستور کار داریم که راه اندازی کنیم.

معاون امداد و نجات هلال احمراستان بوشهر بیان کرد: پنج پایگاه امداد جاده ای در مسیر جم به فیروزآباد، حسین زایری خورموج، برازجان، محدوده دلوار به سمت گرگور و منطقه جاشک دیر کار تامین زمین و اخذ مجوزهای آن ها به پایان رسیده رسیده است و اکنون در حال پی گیری احداث آنان هستیم.

 وی گفت: ایجاد پایگاه های امداد و نجات دریایی برای افزایش ضریب امنیت حوادث دریایی است که تلاش داریم این گونه پایگاه ها را به امکانات بیشتر مجهز کنیم.

کد خبر 1810908

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha