۲ مرداد ۱۳۹۲، ۱۵:۳۸

منصور ابراهیم‌زاده:

موفقیت در آغاز لیگ مهم است/ به اتفاقات رخ داده در باشگاه مس کاری نداریم

موفقیت در آغاز لیگ مهم است/ به اتفاقات رخ داده در باشگاه مس کاری نداریم

سرمربی تیم فوتبال راه‌آهن با بیان اینکه تمام تلاش خود را به کار خواهد بست روز خوبی را در ابتدای لیگ برای تیمش رقم بزند، موفقیت در نخست بازی لیگ را مهم ارزیابی کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، منصور ابراهیم زاده در نشست خبری پیش از بازی تیمش مقابل مس کرمان در هفته نخست رقابتهای لیگ برتر ضمن بیان مطلب فوق گفت: همیشه شروع مسابقات می‌تواند آینده را نشان بدهد، اینکه کار را چگونه آغاز کنیم و نوع حرکت ما در ابتدای مسیر چگونه باشد، آینده را برای ما ترسیم خواهد کرد. تمام تلاش خود را به کار خواهیم بست که فردا پنجشنبه روز خوبی را رقم بزنیم.

وی ادامه داد: به خوبی می‌دانیم که با چه تیمی بازی داریم. آنها از بازیکنان باتجربه و خوبی بهره می‌برند و تیمی که چنین شرایطی دارد از کمترین فرصت‌ها به نحو احسن استفاده ‌می‌کند. این یکی از موضوعات مهمی است که باید به آن توجه داشته باشیم.

سرمربی تیم فوتبال راه‌آهن با اشاره به جایگاه دو تیم در فصل گذشته، خاطرنشان کرد: تیم مس کرمان در جدول رده‌بندی سال گذشته بالاتر از تیم ما قرار گرفت. همین امر حاکی از آن است که فردا کار دشواری پیش رو داریم.

وی با بیان اینکه هدفگذاری باشگاه ما را موظف می‌کند سعی و تلاش بیشتری داشته باشیم، در خصوص کاپیتان این فصل باشگاه و چگونگی حضور بازیکنان در ترکیب تیم، اظهار داشت: همه بازیکنان به خوبی می‌دانند  عضو یک تیم هستند و باید به باشگاه کمک کنند. بازیکنان به خوبی آگاهی دارند که این مسائل بر عهده کادر فنی تیم و باشگاه است اما سعی می‌کنیم بازیکنانی که شرایط کمک به تیم را دارند مورد استفاده قرار بدهیم.

ابراهیم زاده در خصوص مشکلات اخیر باشگاه مس کرمان یادآور شد: ما اهمیتی به این موضوع نمی‌دهیم و کار خود را دنبال می‌کنیم چرا که اعتقاد داریم این اتفاقات تاثیری در روند بازی بازیکنان در درون زمین نخواهد داشت و چه بسا ممکن است باعث افزایش انگیزه تیم حریف هم باشد. آنچیزی که وظیفه تیم ما است، تلاش با تمام وجود برای کسب نتیجه مناسب است.

وی در خصوص نفرات جذب شده تیم، تصریح کرد: نفراتی که به باشگاه اضافه شده‌اند با نظر کادر فنی و باشگاه بوده است. شاید نتوانسته باشیم تمامی بازیکنان مد نظر خود را جذب کنیم اما نفراتی که اضافه شده‌اند هم با نظر کادر فنی بوده‌اند.

سرمربی تیم فوتبال راه‌آهن با بیان اینکه رسیدن به موفقیت آیتم‌های زیادی دارد، گفت: شاید ما آیتم‌هایی مانند تماشاگر و هوادار را نداشته باشیم اما باید در بخش‌های دیگر تلاش بیشتری را به کار ببریم و در مسیر مورد نظر خود نیز حرکت کنیم.

دیدار تیم‌های فوتبال راه‌آهن تهران و مس کرمان در هفته نخست از رقابتهای لیگ برتر باشگاه‌های کشور ساعت 22 پنجشنبه در ورزشگاه تختی تهران برگزار می‌شود.
 

کد خبر 2103619

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha