۵ مرداد ۱۳۹۲، ۱۱:۱۸

با حضور رحیمی؛

4000 واحد مسکن مهر در سطح استان کردستان واگذار شد

 4000 واحد مسکن مهر در سطح استان کردستان واگذار شد

سنندج - خبرگزاری مهر: با حضور معاون اول رئيس جمهور، چهار هزار واحد مسکن مهر در سطح استان کردستان به طور همزمان به بهره برداري رسيد.

به گزارش خبرنگار مهر، محمدرضا رحيمي صبح شنبه در دومين روز از سفر خود به استان کردستان با حضور در منطقه بهاران واقع در شهرک زاگرس سنندج با افتتاح پروژه 360 واحدي مسکن مهر کارکنان دادگستري، در مجموع چهار هزار واحد مسکن مهر با اعتباري بالغ بر دو میلیارد و 550 ميليون ريال را در سطح استان به طور همزمان افتتاح کرد.

معاون اول رئيس جمهور همچنين از يک واحد مسکوني کارکنان دادگستري بازديد کرد و به طور نمادين کليد اين واحد را به مالک آن واگذار کرد.

گفتني است همزمان با افتتاح واحدهاي مسکوني مهر استان کردستان، چند پروژه عمراني نيز به شکل همزمان در سطح استان به بهره برداري رسيد.

احداث 60 کيلومتر بزرگراه سنندج- همدان با اعتبار 750 ميليارد ريال، ايمن سازي، بهسازي و روکش آسفالت 62 کيلومتر از محورهاي استان با اعتبار 82 ميليارد ريال، احداث 12 کيلومتر جاده بين شهري و روستايي با اعتبار 50 ميليارد ريال، احداث فاز اول کمربندي شهري حاشيه کوه آبيدر به طول 1.3 کيلومتر با اعتبار 30 ميليارد ريال و احداث مجموعه ورزشي ايثارگران سنندج با متراژ پنج هزار و 594 مترمربع و با اعتبار 57 ميليارد ريال، پروژه هايي بودند که همزمان با افتتاح واحدهاي مسکوني مهر استان کردستان توسط رحيمي به بهره برداري رسيدند.

کد خبر 2104757

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha