۱۴ آذر ۱۳۹۲، ۱۴:۴۷

حجت الاسلام راشدی:

نداشتن اعتبارات فرهنگی از مشکلات چالوس است

نداشتن اعتبارات فرهنگی از مشکلات چالوس است

چالوس - خبرگزاری مهر: امام جمعه چالوس با اشاره به اینکه این شهرستان گردشگرپذیر است، نداشتن اعتبارات فرهنگی را از جمله مشکلات بیان کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام محمد مهدی راشدی ظهر پنجشنبه در نشست مسئولان شهرستان افزود: باتوجه به اینکه این شهر توریسی است ولی مشکل فرهنگی دارد.

وی اظهار داشت: این درحالیست که انقلاب ما انقلاب فرهنگی و قیام امام حسین (ع) برای روشن کردن فرهنگ دل وجان مردم بوده است و اگر مشگل فرهنگی جامعه حل شود بقیه مسائل خود به خود حل می شود.

وی با گرامیداشت ماه محرم و صفر اظهار داشت: آنچه که توانست مردم را در برابرشاه به میدان بیاورد، ایام ماه صفر ومحرم بود و جامعه امروز هم باید در مسیر امام حسین(ع) باشد.

امام جمعه چالوس افزود: انقلاب اسلامی یک انقلاب فرهنگی بوده و باید تلاش کنیم این رفتار در جامعه حفظ شود.

وی با اشاره به اینکه، یکی از دغدغه های خانواده ها، عدم اشتغال است، گفت: با توجه به استعدادهای خوبی که در منطقه داریم باید ادارات نیروی بومی جذب شوند.

حجت الاسلام راشدی با اشاره به مشکلات آزادراه تهران - شمال گفت: قرار بود مشکلات بعد از افتتاح رفع شود که همچنان باقی مانده است.

پیام موحد رئیس بیمارستان رازی نیز گفت: بعد از 12 سال بخش ccu بیمارستان رازی وتامین اجتماعی چالوس با 2 متخصص قلب (دکتر محمد خواجوی ودکتر زارع ) شروع به کار کرده است.

وی افزود : قبلا بخش قلب و  ccu با همکاری متخصصین داخلی فعال بود و اکنون از وجود متخصصین قلب بهره می برد.

کد خبر 2189414

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha