۱۷ آذر ۱۳۹۲، ۱۰:۲۱

تنها یک یادگار در خیابان جیغ باقی مانده است

تنها یک یادگار در خیابان جیغ باقی مانده است

«چنگال گرگ‌نما» آخرین یادگاری است که لوک باید آن را بیابد و پدر و مادرش را از ترس خیابان جیغ نجات دهد. داستانی در ژانر وحشت و از سری داستان‌های مجموعه پنج جلدی «خیابان جیغ» که از سوی نشر پیدایش منتشر شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، «خیابان جیغ»، مجموعه‌ای جذاب و خواندنی برای نوجوانانی است که به ژانر وحشت علاقه دارند. در جلد نخست این مجموعه با عنوان «یادگار جادوگر» دیدیم، لوک واتسون که پسری کاملاً معمولی بود، روز تولد 10 سالگی‌اش به یک گرگ‌نما تبدیل شد و بعد از ماجرایی، گروه ا. ا. م. غ. ع (انجمن اسکان موجودات غیرعادی) او را همراه خانواده‌اش به خیابان جیغ فرستادند؛ جایی که محل زندگی اشباح، هیولاها، زامبی‌ها و دیگر موجودات غیرطبیعی بود.

لوک خیلی زود با کلئوفار (یک دختر مومیایی شده) و رسوس نگاتیو (پسر خون آشام همسایه بغلی) دوست شد و فهمید که خانم و آقای واتسون (پدر و مادرش) هرگز نمی‌توانند با کابوس ترسشان از همسایه‌ها کنار بیایند. پس تصمیم گرفت به کمک کتاب قدیمی افسانه خیابان جیغ نوشته اسکیپ استون، 6 یادگاری را که از پدران بنیانگذار به جا مانده بود، پیدا کند. چون فقط با کنار هم گذاشتن قدرت این یادگارها می‌تواند در خروجی خیابان جیغ را باز کند و پدر و مادرش را به خانه ببرد.

حالا فقط یک یادگار دیگر مانده است تا لوک بتواند دروازه ورود به دنیای خودش را پیدا کند و پدر و مادرش را از ترس و وحشت خیابان جیغ نجات دهد. خیابانی که پر از شگفتی است. به این ترتیب، شکار چنگال گرگ‌نما آغاز می‌شود.

اما برای دست یافتن به آخرین یادگار خیابان جیغ، بچه‌ها باید هزینه سنگینی پرداخت کنند. به همین خاطر است که لوک، بر سر یک دو راهی قرار می‌گیرد و ناچار می‌شود تصمیم دشواری بگیرد. اگر می‌خواهید با ماجراهای خیابان جیغ و تصمیم سخت لوک آشنا شوید «چنگال گرگ‌نما» را بخوانید.

«چنگال گرگ‌نما» آخرین کتاب از مجموعه داستان‌های مجموعه پنج جلدی «خیابان جیغ» نوشته تامی دونباواند با ترجمه سرور کتبی است که از سوی نشر پیدایش و در 2000 نسخه منتشر شده است. این کتاب از جمله داستان‌های ژانر وحشت به قیمت 6500 تومان برای نوجوانان منتشر شده است.

کد خبر 2190904

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha