۱۲ آذر ۱۳۹۲، ۱۲:۲۳

سَر در برابر سَر/ جمجمه گمشده در خیابان جیغ پیدا شد

سَر در برابر سَر/ جمجمه گمشده در خیابان جیغ پیدا شد

لوک به دنبال یادگار بعدی است: «جمجمه اولین اسکلت خیابان جیغ» ...لوک و دوستانش باید بکوشند تا سر را پیدا کنند. اما باید مواظب باشند سر خودشان به باد نرود!

به گزارش خبرنگار مهر، «خیابان جیغ»، مجموعه‌ای جذاب و خواندنی برای نوجوانانی است که به ژانر وحشت علاقه دارند. در جلد نخست این مجموعه با عنوان «یادگار جادوگر» دیدیم، لوک واتسون که پسری کاملاً معمولی بود، روز تولد 10 سالگی‌اش به یک گرگ‌نما تبدیل شد و بعد از ماجرایی، گروه ا. ا. م. غ. ع (انجمن اسکان موجودات غیرعادی) او را همراه خانواده‌اش به خیابان جیغ فرستادند؛ جایی که محل زندگی اشباح، هیولاها، زامبی‌ها و دیگر موجودات غیرطبیعی بود.

لوک خیلی زود با کلئوفار (یک دختر مومیایی شده) و رسوس نگاتیو (پسر خون آشام همسایه بغلی) دوست شد و فهمید که خانم و آقای واتسون (پدر و مادرش) هرگز نمی‌توانند با کابوس ترسشان از همسایه‌ها کنار بیایند. پس تصمیم گرفت به کمک کتاب قدیمی افسانه خیابان جیغ نوشته اسکیپ استون، 6 یادگاری را که از پدران بنیان‌گذار به جا مانده بود، پیدا کند. چون فقط با کنار هم گذاشتن قدرت این یادگارها می‌تواند در خروجی خیابان جیغ را باز کند و پدر و مادرش را به خانه ببرد.

حالا یک هیولا در خیابان جیغ رها شده؛ سوارکار بی‌کله اسطوره‌ای هنوز هم اهالی خیابان جیغ را به جنب و جوش می‌اندازد. اما وقتی کله تازه او را می‌دزدند، غوغا به‌پا می‌شود.


لوک، رسوس و کلئو خیلی زود وارد ماجرا می‌شوند. لوک به دنبال یادگار بعدی است: «جمجمه اولین اسکلت خیابان جیغ» ...لوک و دوستانش باید بکوشند تا سر را پیدا کنند. اما باید مواظب باشند سر خودشان به باد نرود!

«جمجمه‌ی گمشده» یکی از داستان‌های مجموعه پنج جلدی «خیابان جیغ» نوشته تامی دونباواند با ترجمه سرور کتبی است که در ژانر وحشت می‌گنجد و از سوی نشر پیدایش در 2000 نسخه و به قیمت 6500 تومان منتشر شده است.

کد خبر 2187838

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha