۱۹ آذر ۱۳۹۲، ۱۰:۲۶

جودو قهرمانی آسیا - چین؛

نوجوانان ایران فردا به روی تاتامی می‌روند

نوجوانان ایران فردا به روی تاتامی می‌روند

هفتمین دوره رقابتهای نوجوانان و جوانان قهرمانی آسیا فردا چهارشنبه با رقابت جودوکاران حاضر در رده سنی نوجوانان در چین آغاز می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، تیم های ملی جودوی نوجوانان و جوانان ایران که عصر يکشنه هفته جاري تهران را به قصد چين محل برگزاري رقابتهاي قهرماني آسيا ترک کرده بودند، پس از ورود به اين کشور در هتل کوالون شهر "چنگ مای" استان هایکو مستقر شده اند.

امروز(سه شنبه) مراسم قرعه کشی اين رقابتها با حضور سرپرستان و مربيان تيم ها برگزار خواهد شد. ثبت نام از تیم ها نيز انجام شد که آرش میراسماعیلی سرپرست تیم اعزامی این کار را انجام داد. ضمن اينکه نوجوانان از ساعت 18 تا 19 بايد در مراسم وزنکشي شرکت کنند.

محمد عباس نژاد(50- کیلوگرم)، محمد رشنونژاد(55-کیلوگرم)، کاویان بیرانوند(60-کیلوگرم)، محمدرضا فتحی پور(66-کیلوگرم) ، ایمان نیک اقبال(73-کیلوگرم) ، حامد رشیدی(81-کیلوگرم)، رامین صفویه(90- کیلوگرم) و حسین عربی(90+کیلوگرم) ملی پوشان نوجوانان پسرس هستند که قرار است فردا (چهارشنبه)روی تاتامی مسابقات آسیایی می روند.

در تیم ملی نوجوانان در بخش بانوان هم فاطمه زمانی در وزن 44- کیلوگرم ، مبینا عزیزی در وزن 57- کیلوگرم و زهرا باقری در وزن 78- کیلوگرم روی تاتامی می روند. مسابقات آسیایی در بخش نوجوانان فردا چهارشنبه ساعت 9 صبح به صورت رسمی شروع می شود.

امروز (سه شنبه) آزمون داوری A آسیا برگزار خواهد شد و از ایران خانم ستاره میری در این کلاس شرکت خواهد داشت.قرار است "کاواگوچی" رییس کمیته داوران آسیا و چند داور نامدار دیگر از داوران حاضر در این کلاس آزمون بگیرند.

بابک مهاجری هم که همران تیم ملی به عنوان داور به چین آمده است امروز در سمینار داوری اتحادیه آسیا شرکت کرد. محمد درخشان رییس اسبق فدراسیون جودو نیز به عنوان رییس کمیته آموزش اتحادیه آسیا در چین حضور دارد و جزوء مسولان اجرایی مسابقات است.
 

کد خبر 2192372

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha