۱۸ آذر ۱۳۹۲، ۱۰:۳۰

جودو قهرمانی آسیا - چین؛

کاظمی: رویداد سختی را پیش رو داریم/ نوجوانان برای طلا مبارزه می‌کنند

کاظمی: رویداد سختی را پیش رو داریم/ نوجوانان برای طلا مبارزه می‌کنند

سرمربی تیم جودو نوجوانان ایران با اشاره به حضور این تیم در رقابت های قهرمانی آسیا گفت: تمرینات خوب و مفیدی را پشت سر گذاشته ایم و با اینکه ميدان سختي را هم پيش رو داريم اما به امید خدا برای کسب موفقیت به مسابقات در چین اعزام می شویم.

احمد کاظمی ضمن بیان مطلب فوق به خبرنگار مهر افزود: نوجوانان اعزامی به این دوره از مسابقات در شرایط روحی و روانی خوبی به سر می برند و با تمرینات منظم و مفیدی هم که طی اردوهای مختلف پشت سرگذاشته‌اند از نظر جسمی نیز وضعیت خوبی دارند.

وی در مورد شانس مدال‌آوری جودوکاران ایرانی در این دوره از رقابتها گفت: همه اعضای تیم برای کسب موفقیت تمرین کرده اند و در تمامی اوزان شانس کسب مدال داریم، این نفرات طی مراحل مختلف انتخابی و قهرمانی کشور جواز حضور در اردو را کسب کرده و اکنون به مسابقات قهرمانی آسیا اعزام می شوند.

سرمربی تیم ملی نوجوانان در مورد پیش‌بینی خود از سطح فنی این رقابتها گفت: قدرتهای برتر جودو جهان در قاره آسیا حضور دارند، ژاپن، کره، ازبکستان، قزاقستان، مغولستان و همه برای کسب مدال به چین می آیند. ضمن اینکه بازیهای آسیایی نوجوانان هم که تابستان برگزار شد این نکته را ثابت کرد که جودو آسیا در این رده سطح فنی بالایی دارد و نوجوانان هم خوب می دانند باید در میدان سختی مبارزه کنند که مدال گرفتن در آن آسان نیست.

کاظمی در پایان گفت: جودو جهان به سرعت در حال پیشرفت است و آسیا نیز از این قاعده مستثنی نیست و علاوه بر قهرمانان سنتی قاره کهن، کشورهای دیگری چون چین، اندونزی، چین تایپه با سرمایه گذاری زیاد در جودویی در حال پیشرفت دارند. امیدوارم بتوانیم در این میدان سخت با دست پر به ایران بازگردیم.

تيم ملي نوجوانان با ترکيب محمد عباس نژاد(50- کیلوگرم)، محمد رشنونژاد(55-کیلوگرم)، کیوان بیرانوند(60-کیلوگرم)، محمدرضا فتحی پور(66-کیلوگرم)، ایمان نیک اقبال(73-کیلوگرم)، حامد رشیدی(81-کیلوگرم)، رامین صوفیه(90- کیلوگرم) و حسین عربی(90+کیلوگرم) روز گذشته براي جضور در مسابقات قهرماني آسيا راهي چين شد.

کد خبر 2191636

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha